تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3748077
شناسه : 3748077
تاریخ :
نقض حقوق بشر توسط منافقین در برابر دیدگان مقامات آلمانی اقتصاد ایران: حمایت کشورهای غربی بالاخص آلمان از گروهک تروریستی منافقین با کارنامه سیاه جنایت علیه مردم ایران و عراق با ادعاهای پرطمطراق حقوق بشری آنها ناهمگونی آشکاری دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری مهر- گروه سیاست: کشورهای غربی به ویژه اروپایی‌ها که تاریخ طولانی و انکارناپذیری از ایجاد، حمایت، تامین مالی و پناه دادن به گروه‌های تروریستی و تروریست‌ها به منظور ابزارسازی از آن‌ها برای پیشبرد اهداف خود دارند؛ در چارچوب این رویکرد، از گروهک تروریستی منافقین نیز حمایت می‌کنند.

حقوق بشر؛ یکی از ابتدایی‌ترین حقوقی است که هر فردی به دلیل انسان بودن، فارغ از هر حیث دیگر از آن باید برخوردار باشد؛ اما حمایت کشورهای غربی بالاخص آلمان از گروهک تروریستی منافقین با کارنامه سیاه جنایت علیه مردم ایران و عراق با ادعاهای پرطمطراق حقوق بشری آنها ناهمگونی آشکاری دارد. سیاستمداران این کشور همواره با سکوت در برابر جنایت‌های این گروهک، ادعاها و تعهدات حقوق بشری خود را نادیده می‌گیرند!

کشورهای غربی گروهک تروریستی منافقین را با وجود اسناد آشکار جنایت‌ها و حتی اعتراف برخی از اعضا و سرکردگانش، از فهرست گروه‌های تروریستی خارج کردند؛ آن‌ها حتی در سال ۲۰۱۳ برای یافتن محلی برای اسکان منافقین دست به میانجی‌گری زدند و حتی سیاستمداران همین کشورها به ازای دریافت یک مشت دلار در نشست‌های منافقین حضور پیدا کرده و برای آنها خوش خدمتی می‌کنند.

استقرار و فعالیت ده‌ها مراکز متعلق به گروهک تروریستی منافقین در سراسر کشور آلمان به عنوان یکی از کشورهای عضو سازمان ملل متحد و متعهد به مفاد منشور ملل متحد و اعلامیه جهانی حقوق بشر مغایر با تعهدات حقوق بشری این کشور به شمار می‌رود.

حال سوال اینجاست که چگونه تشکیلات تروریستی «شورای ملی مقاومت» که زیرمجموعه منافقین است با سابقه‌ای فاحش از نقض حقوق بشر می‌تواند در برابر دیدگان مقامات آلمانی مدعی حقوق بشر در سرتاسر این کشور از برلین گرفته تا هامبورگ، هانوفر، مانهایم، کارلسروحه، اشتوتگارت، کلن و بن مستقر شوند و به فعالیت بپردازند؟! منافقینی که تا چند سال پیش یکی از ناقضان اصلی اعلامیه جهانی حقوق بشر و در لیست گروه‌های تروریستی کشورهای غربی از جمله آلمان بودند!

چشم پوشی مقامات آلمانی از استمرار نقض حقوق بشر و ترویج تروریسم در اشکال مختلف از سوی این گروهک تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران متاسفانه در حالی صورت می‌گیرد که آلمان همواره ابراز می‌نماید که تمام پیمان‌های حقوق‌بشری مهم سازمان ملل و الحاقیه‌های آنها را امضا کرده است و در فواصل زمانی منظم به کمیسیون‌های مربوطه در خصوص اجرای تعهدات مقرر گزارش می‌دهد!!! اما مصادیق این نقض حقوق بشر توسط منافقین چیست که اتفاقاً در برابر دیدگان مقامات و مسئولین کشور آلمان رخ می‌دهد؟

۱- جدایی کودکان از والدین خود به قصد کلاهبرداری از مقامات آلمانی؛

مجله فوکوس چاپ آلمان از قول پلیس جنایی فدرال نوشت: «اطلاعات موثق حاکی از آن است که فرزندان افراد مجاهدین خلق را با قصد قبلی از خانواده شان جدا و پنهانی وارد خاک آلمان کرده و به عنوان ظاهراً بچه‌های یتیم و آواره، در ساختمان‌های مهد کودک وابسته به سازمان آورده شده‌اند تا به حساب سازمان، کمک‌های مالی دولتی در مقیاس بالا واریز شود.»

۲- برده‌داری مدرن؛

کار و طلاق و ازدواج اجباری در تشکیلات گروه تروریستی منافقین که در عراق از سال ۱۳۶۴ با حمایت صدام، دیکتاتور سابق این کشور شروع شده و تا به امروز در کشور آلبانی ادامه دارد، به‌عنوان جرایمی سازمان یافته از نقض اساسی حقوق بشر در مقابل تمامی کشورهایی است که این تشکیلات تروریستی در آن استقرار دارند که آلمان هم یکی از آنها محسوب می‌شود.

علی‌ای حال تاسف آور است که شدیدترین اقسام نقض حقوق بشر در گروهک تروریستی منافقین اتفاق افتاده و همچنان نیز این روند ادامه دارد؛ اما تاکنون هیچیک از مجامع بین المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر که برخی از آنها میزبان تعدادی از اعضای این گروهک نیز هستند، این اقدامات ضد انسانی منافقین را با مصونیت بخشی حیرت‌آوری نادیده می‌گیرند و دست از حمایت‌های همه جانبه خود از این گروهک بر نمی‌دارند.