تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748052
شناسه : 3748052
تاریخ :
ضرورت توجه به مساله درمان، اشتغال و مسکن ایثارگران اقتصاد ایران: رشت _ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با تاکید بر ضرورت توجه به مساله درمان، اشتغال و مسکن ایثارگران گفت: سبک زندگی شهدا با جهاد تبیین خبرنگاران نهادینه می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داوطلب پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران راست قامتان عرصه شور، شعور، اندیشه و قلم هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای رسانه و روز خبرنگار بیان کرد: برای قدردانی از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه باید دهه خبرنگار داشته باشیم.

داوطلب با اشاره به اثرمندی خبرنگاران در ابعاد مختلف اضافه کرد: انتقال فرهنگ شهدا بر عهده خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

وی با بیان اینکه همه ایام روز خبرنگار است، افزود: خبرنگار در تمام ایام سال در حال تلاش و جهاد هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به گام گذاری اصحاب رسانه در انتقال مفاهیم انقلاب و شهدایی بیان کرد: سبک زندگی شهدا با جهاد تبیین خبرنگاران نهادینه می‌شود.

داوطلب با بیان اینکه مدیران خبرنگاران را از خود بدانند، گفت: خبرنگاران بازوان توانمند و مشاوران امین و صادق برای مدیران و مسؤولان هستند.

وی با اشاره به جمعیت ۳ درصدی ایثارگران در گیلان افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن بیان کرد: ۴۳ هزار آزاده کشور برای عزتمندی ایران عزیز سخت‌ترین شرایط را متحمل شدند.

داوطلب با اشاره به وجود ۲۶۴ شهید مفقود الاثر در گیلان اضافه کرد: شهدای آزاده در اردوگاه‌های رژیم بعثی به سخت‌ترین شکل به شهادت رسیدند.

وی از برگزاری همایش گرامیداشت روز آزادگان در گیلان خبر داد و افزود: این مراسم فردا پنج شنبه با حضور مردم انقلابی گیلان در رشت برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به بالا بودن هزینه‌های درمانی ایثارگران بیان کرد: ساماندهی مساله درمان ایثارگران گیلان مورد توجه قرار گیرد.

داوطلب با تاکید بر ضرورت توجه به اشتغال ایثارگران در گیلان اضافه کرد: بیش از ۵ هزار نفر از ایثارگران و فرزندانشان بیکار هستند.

وی، مساله مسکن ایثارگران را چالش بعدی برشمرد و افزود: حدود ۱۲ هزار نفر ایثارگران گیلان مشکل مسکن دارند و از این تعداد ۴ هزار نفر فاقد هرگونه سرپناه هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به دومین کنگره هشت هزار شهید در این استان بیان کرد: این کنگره ۸ شب شیدایی و ۸ اجلاسیه شهرستانی دارد.