تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3748032
شناسه : 3748032
تاریخ :
دو تیرانداز عملکردی در حد سکو داشتند/ انتظارمان کسب مدال طلا بود اقتصاد ایران: رییس فدراسیون تیراندازی گفت: از ورزشکارانمان در المپیک پاریس انتظار کسب مدال طلا داشتیم اما به هر حال نباید از قدرتمند بودن رقیبان هم غافل شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری مسئولان فدراسیون تیراندازی با حضور مرتضی قربانی رئیس فدراسیون، مریم طالبی سرمربی تفنگ، محسن نصر اصفهانی سرمربی تپانچه، نریمان نیک‌خو سرمربی تراپ و عباس محمدی سرپرست تیم‌ اعزامی به بازی‌های المپیک پاریس امروز چهارشنبه برگزار شد.

مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی در ابتدای این نشست اظهار داشت: از روز اولی که آمدیم سعی ما این بود تیم ها را ارتقا بدهیم. اهداف پروازی ما سه سال متوقف شده بود و اردوها اصلا منظم نبود. اولین گام ما این بود که مسابقات برزیل را اعزام کردیم که بچه‌ها موفق به مدال آوری شدند. هزینه کردیم برای تیم ملی. باید برای رشد ملی پوشان دائم در تلاطم باشیم. این رشته تجهیزات محور است ما باید همه این ها را مهیا کنیم و هم ورزشکاران را سر خط نگه داریم. هدفمان این بود در المپیک خوش بدرخشیم.

بعد ۵۰ سال سهمیه گرفتیم

وی افزود: محمد بیرانوند بعد از ۵۰ سال به سهمیه برسد که اتفاق کمی نبود. از طرفی اسکیت را هم به مسابقات بردیم. در تفنگ و تپانچه هم با حضور مربیان خوبی که داریم به سهمیه برسند و قبل از المپیک حداقل به پنج کشور اعزام شدند. هانیه رستمیان در دوره گذشته در المپیک حضور داشته و رکورد هم مشخص است اما این دوره شکر خدا درخشید. چهل امیرانی و رستمیان واقعا عملکردی در حد سکو داشتند. انتظار ما از عزیزان مدال طلا بود ولی در رشته تیراندازی این هدف محقق نشد.

قربانی ادامه داد: سی اسلحه برای تیراندازی آوردم که کار آسانی نبود. ولی با این حال باز تلاش می کنیم بچه هایمان کاستی نداشته باشند. ورزشکاران ما یک سر و گردن از رقبا بالاتر هستند اما به هر شکل ما آنطور که نیاز است هزینه نمی شود.‌ ما نقاط ضعف داریم نقاط قوت هم داریم اما رقیب‌های قدرتمند را هم نباید فراموش کرد.