تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بازار سرمایه
لینک : econews.ir/5x3748029
شناسه : 3748029
تاریخ :
همه زائران می توانند ارز مسافرتی بگیرند؛ محدودیتی وجود ندارد اقتصاد ایران: زائرانی که ارز اربعین دریافت کرده اند مشکلی برای دریافت ارز مسافرتی ندارند؛ یعنی زائران مسافرهوایی هم می‌توانند ۲۰۰ هزار دینار از شعب منتخب بگیرند و هم ۵۰۰ دلار در فرودگاه امام‌ دریافت کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامحسن صالحی، رئیس شعبه فرودگاه امام خمینی (ره) بانک ملی، در گفت‌وگویی با تاکید بر اینکه هیچ گونه ازدحامی برای دریافت ارز مسافرتی در فرودگاه وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به تجربیاتی که در سال‌های گذشته برای پرداخت ارز مسافرتی در ایام اربعین داشته‌ایم، در سال جاری تعداد دستگاه‌های خودپرداز برای دریافت ارز مسافرتی در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) را ۵ برابر افزایش داده‌ایم.

وی تصریح کرد: همچنین برای افزایش سرعت پرداخت ارز مسافرتی در ترمینال شماره یک که ۲۴ ساعته است در هر شیفت دو نیروی انسانی کنار کانترها مستقر کرده‌ایم تا زائران معطل نشوند.

صالحی تاکید کرد: زائرانی که ارز اربعین را دریافت کرده‌اند مشکلی برای دریافت ارز مسافرتی ندارند؛ یعنی زائران مسافر هوایی، هم می‌توانند از طریق شعب منتخب بانک‌های عامل ۲۰۰ هزار دینار بگیرند و هم اینکه ۵۰۰ دلار را در فرودگاه امام‌خمینی (ره) دریافت کنند.