تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748023
شناسه : 3748023
تاریخ :
آگاه‌سازی مردم دیلم از خطرات پشه آئدس با جدیت دنبال شود اقتصاد ایران: بوشهر- معاون‌سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دیلم: دستگاه‌های اجرایی دیلم ملزم هستند در راستای آگاه سازی از خطرات ورود پشه آئدس با حوزه سلامت همکاری و تلاش کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدامین خلیجی صبح چهارشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل با دستور کار مقابله با پشه آئدس ضمن تاکید بر آگاه‌سازی مردم نسبت به خطرات احتمالی ناشی از گزش پشه آئدس و عوارض ناشی از آن اظهار داشت: با توجه به مشاهده این پشه در برخی از نقاط استان بوشهر اجرای دستورالعمل‌های عملیاتی به منظور مقابله با پیشگیری از ورود احتمالی این حشره و جلوگیری از بروز بیماری کاملاً ضروری است.

معاون‌سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دیلم افزود: لازم است تمامی ادارات ذیربط با هدف کنترل بیماری‌های منتقله از پشه آئدس اقدامات لازم را انجام دهند و پیشگیری از شیوع و بروز این بیماری را اولویت برنامه کاری قرار دهند.

آگاه‌سازی مردم دیلم از خطرات پشه آئدس با جدیت دنبال شود

وی بیان‌داشت: حساسیت موضوع پشه آئدس از سوی حوزه سلامت فوق العاده حائز اهمیت است و زمانی که کرونا در کشور شایع نبود، شاهد همین نوع حساسیت بودیم.

خلیجی ادامه داد: مسکن و شهرسازی باید در رابطه با زمین‌هایی که محل تجمع آب شده و کانون خطر است، تعیین تکلیف کند.

وی در پایان تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی ملزم هستند در راستای آگاه سازی از خطرات ورود پشه آئدس با حوزه سلامت همکاری و تلاش کنند.