تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748006
شناسه : 3748006
تاریخ :
هرمزگان ۵۰۰ تشکل مردم نهاد فعال دارد اقتصاد ایران: بندرعباس- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان گفت: هرمزگان ۵۰۰ تشکل مردم نهاد فعال دارد که از این جمع ۲۰۰ تشکل مجوز خود را از وزارت کشور دریافت کرده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه آئین تجلیل از سازمان‌های مردم نهاد جوانان با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران استان برگزار شد.

سپیده جوادی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان در این آئین با اشاره به نقش تشکل‌های مردم نهاد جوانان در ایجاد شور و نشاط جامعه اظهار کرد: استان هرمزگان بیش از ۵۰۰ مؤسسه و تشکل مردم نهاد دارد که بیش از ۲۰۰ تشکل از این جمع مجوزهای خود را از وزارت کشور، استانداری هرمزگان و فرمانداری‌ها دریافت کرده‌اند.

وی افزود: تشکل‌های مردم نهاد بازوان توانمند دولت و مردم هستند و برای حل مشکلات جامعه پای کار می‌آیند و تأثیر بسزایی در حل مشکلات جامعه ایفا می‌کنند.

جوادی گفت: برای توانمندسازی تشکل‌ها دوره‌های مختلفی را برگزار کرده‌ایم و در حال حاضر فرآیند تخصصی کردن و شناسایی تشکل‌های تخصصی در استان آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۲۰۰ تشکل برای ارزیابی تخصصی در استان هرمزگان ثبت نام کرده‌اند تا بتوانیم از ظرفیت تشکل‌های توانمند برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی استفاده کنیم.