تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747966
شناسه : 3747966
تاریخ :
شهرداری یزد به زائران در مرزهای شلمچه و چذابه خدمت‌رسانی می‌کند اقتصاد ایران: یزد- رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: امسال نیز کارکنان شهرداری یزد همراه با اقشار مختلف مردم در مرزهای شلمچه و چذابه به زائران عتبات عالیات و پیاده‌روی اربعین خدمت رسانی می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله سیفی صبح چهارشنبه در دویست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، اظهار کرد: پیاده روی عظیم اربعین هر ساله با حضور اقشار مختلف مردم از سراسر نقاط جهان و همچنین مردم ایران اسلامی برگزار می‌شود و عاشقان اهل بیت (ع) در این رویداد عظیم مشارکت دارند.

وی ادامه داد: اقشار مختلف مردم یزد حسینیه ایران نیز در این رویداد عظیم حضور دارند و هرساله موکب‌های مختلف در مسیر پیاده روی زائران در نجف و کربلا و همچنین مسیر داخل کشور برپا می‌شود و لذا شهرداری یزد نیز همراه با مردم و به عنوان قطره‌ای در این دریای خروشان در این مسیر خدمت رسانی می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: از یک هفته قبل و با مصوبه این شورا تعداد ۲۵ دستگاه اتوبوس در مرز شلمچه مستقر شده و برای جابجایی زائران از پارکینگ‌های خودرو شخصی تا نقطه صفر مرزی به فاصله هشت کیلومتر انجام وظیفه کرده و در خدمت مردم است.

سیفی ادامه داد: همچنین برای جلوگیری از هرگونه وقفه و یا خلل در خدمت رسانی اتوبوسرانی داخل شهر یزد نیز از ظرفیت بخش خصوصی و دولتی و همچنین اضافه شدن شیفت کاری با رضایت و موافقت رانندگان داخل شهری یزد استفاده شده است.

وی افزود: در مرز چذابه نیز ۲۵ نفر از ‬ نیروهای خدمات شهری یزد مستقر شده و در حال خدمت رسانی هستند همچنین تعداد ۱۱ دستگاه خودرو خدماتی شامل خودروهای آتش نشان و خدمات شهری نیز در این محل خدمت می‌کنند و افتخار خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) و شرکت کنندگان در راهپیمایی اربعین حسینی را داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود در این جلسه علنی ضمن گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان با استقامت، پایمردی، بردباری و ایثارگری برای حفظ میهن اسلامی گام برداشتند و قدردان ایثارگری‌ها و رشادت‌های آزادگان هستیم.

در این جلسه علنی در مورد نامه‌های وارده، تخفیف رانندگان فعال در سرویس مدارس و همکار با حمل و نقل شهرداری، اولویت سنجی پروژه‌های عمرانی شهرداری یزد نیز پس از تبادل نظر رأی گیری و تعیین تکلیف شد.