تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3747964
شناسه : 3747964
تاریخ :
بلیت اتوبوس‌ مستقیم تهران - نجف دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شد اقتصاد ایران: مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری گفت: امکان خرید بلیت اتوبوس‌های مستقیم تهران - نجف با قیمت دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در سایت‌ها و پایانه‌ها فراهم است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش باقرجوان مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری در گفت و گویی در خصوص اتوبوس‌های مستقیم تهران - نجف گفت: مردم می‌توانند بلیت اتوبوس مستقیم تهران - نجف را از طریق وب سایت‌های مربوطه یا به صورت مستقیم از پایانه‌های خریداری کنند. نرخی که برای بلیت این اتوبوس‌ها با طرف عراقی به توافق رسیده‌ایم دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

باقرجوان تصریح کرد: در حال حاضر در پایانه‌های تهران، قم، مشهد و اصفهان این اتوبوس‌های مستقیم قرار داده شده است. این اتوبوس‌ها در طول سال موجود است ولی در ایام اربعین سرویس‌ها افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه تمام اتوبوس‌های تهران - نجف از ناوگان عراقی است، گفت: به دلیل اینکه تعداد ناوگان ما کم است و طرف عراقی اجازه حضور ماشین‌های ایرانی را نمی‌دهد به همین دلیل این اتوبوس‌ها از عراق به ایران فرستاده می‌شوند.

باقرجوان گفت: این اتوبوس‌ها وارد مرز مهران می‌شوند و پس از انجام تشریفات در مرز وارد خاک عراق شده و از آنجا به نجف می‌روند.