تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3747962
شناسه : 3747962
تاریخ :
دردسری شیرین برای زارع در شروع کار با تیم فوتبال ملوان اقتصاد ایران: تیم فوتبال ملوان در فصل جدید رقابت های لیگ برتر، مازیار زارع را روی نیمکت خود می بیند و این سرمربی در شروع کار با این تیم با دردسری شیرین مواجه شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان پس از عملکرد خوب در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر با تغییر در رأس کادرفنی خود مواجه شد و در ابتدا سعید دقیقی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد اما پس از اینکه وعده‌های داده شده به او عملی شد تصمیم به جدایی از این تیم گرفت تا بار دیگر مازیار زارع عهده دار ملوان شود. زارع پیش از این و در فصل بیست و دوم هم هدایت ملوان را برعهده داشت و سابقه نایب قهرمانی با این تیم در لیگ دسته اول را دارد.

با توجه به اینکه ملوان تنها باشگاه نظامی در لیگ برتر فوتبال محسوب می‌شود اکثر بازیکنان لیگ برتری برای گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی راهی این تیم می‌شوند که علیرضا جعفرپور دروازه‌بان جوان و فصل گذشته شمس آذر قزوین یکی از آنها است.

در حال حاضر ملوان به جز جعفرپور، افشار صداقت و حبیب فرعباسی هم در ترکیب خود به عنوان دروازه‌بان دارد. علاوه بر این سه دروازه‌بان، پرهام قناد یکی از گلرهای آینده دار فوتبال ایران که فصل گذشته در دو بازی برای این تیم به میدان رفت هم در ترکیب ملوان حضور دارد. حبیب فر عباسی در تمرینات روزهای اخیر ملوان با مصدومیت مواجه شد اما از روز گذشته به تمرینات گروهی بازگشت.

با توجه به همین موضوع احتمالاً این دروازه‌بان در بازی هفته اول مقابل گل گهر سیرجان در درون دروازه نخواهد بود و زارع باید از بین صداقت و جعفرپور یکی را به عنوان دروازه‌بان اصلی تیمش انتخاب کند.

حضور ۴ دروازه‌بان با کیفیت در ملوان باعث شده تا دست مازیار زارع در این پست برای انتخاب برترین دروازه‌بان باز باشد و تبدیل به یک دردسر شیرین برای او جهت انتخاب دروازه‌بان شماره یک تیمش شود.