تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3747955
شناسه : 3747955
تاریخ :
مایکروسافت با Game Bar کامپکت، تجربه کاربری کنسول‌های دستی ویندوزی را بهتر می‌کند اقتصاد ایران: حالت کامپکت Game Bar با بهبود عملکردهای مختلف ازجمله کنترلر، می‌تواند تجربه‌ی کاربری بهتری برای دارندگان کنسول‌های دستی ویندوزی به‌ارمغان بیاورد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مایکروسافت امروز آزمایش نسخه‌ی کامپکت Game Bar را با کاربران ایکس‌باکس اینسایدر آغاز کرد. بدین ترتیب ویژگی مذکور مثل اپلیکیشن ایکس‌باکس روی کامپیوترهای شخصی ویندوزی، حالت کامپکت را دریافت می‌کند که برای نمایشگرهای کوچک‌تر، کنسول‌های دستی ویندوزی و حتی برای مواقعی‌که با کنترلر روی کامپیوتر بازی می‌کنید، طراحی شده است.

الیور شو، مدیر ارشد محصول در واحد Xbox Experiences توضیح می‌دهد: «با فعال‌کردن حالت فشرده، دسترسی به ابزارک‌ها و پیمایش ساده شده است تا کاربران به آسان‌ترین شکل ممکن به محتوای مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. هنگام استفاده از کنترلر، می‌توانید با تریگرهای چپ و راست (LB/RB) به‌سرعت بین ویجت‌ها جابه‌جا شوید.»

ویجت اصلی در Game Bar کامپکت، به کاربر اجازه می‌دهد بازی‌هایی که اخیراً اجرا شده‌اند یا درحال اجرا هستند را مشاهده کند. حتی می‌توانید ازطریق همین بخش بازی‌ها را مشاهده کنید که برای استفاده با کنترلر ایدئال به‌نظر می‌رسد. کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از کنترلر و حالت کامپکت، به‌سرعت به گزینه‌های ویجت دسترسی یابند یا برای دریافت ویژگی‌های بیشتر برای Game Bar، به فروشگاه ویجت سر بزنند.

مقالات مرتبط:
  • ناشر GTA از تأثیر موقتی Call of Duty بر گیم پس می‌گوید
  • مایکروسافت: تست فروشگاه موبایل ایکس‌باکس آغاز شده است

مایکروسافت آزمایش حالت کامپکت جدید Game Bar را از امروز و با کاربران ایکس‌باکس اینسایدر آغاز کرد. شما هم می‌توانید با مراجعه به سایت پشتیبانی ایکس‌باکس، برای تست حالت کامپکت ثبت‌نام و سپس آن را از بخش تنظیمات فعال کنید. مایکروسافت در ماه‌های اخیر به‌طور مداوم درحال بهبود اپلیکیشن ایکس‌باکس ویندوز بوده است که ازجمله می‌توان به افزودن حالت کامپکت برای این اپلیکیشن و بهبود عملکرد کنترلر برای پیمایش و اجرای بازی‌ها اشاره کرد.