تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747950
شناسه : 3747950
تاریخ :
بیداری جهانی محصول اربعین حسینی است/عاشورا و کربلا یک جریان است اقتصاد ایران: بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کربلا یک نقطه جغرافیایی نیست بلکه یک جریان است، گفت: بیداری جهانی محصول اربعین حسینی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: این مکتب انبیا برای همه است و آنها نیز جزئی نگر نبودند بلکه جمعی نگر هستند.

وی بیان کرد: انسان سالم، بدن سالم، روح سالم، جامعه سالم و بیش از همه فرهنگ سالم معنی آرمان‌های انقلاب است.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: حال اینکه چرا با آرمان‌های انقلاب فاصله داریم روشن است چرا که استعمارگران در یک جنگ ترکیبی وسیع و پردامنه کارشان این است که شبانه روزی تلاش کنند تا ما به آرمان‌های انقلاب نرسیم و از آن فاصله بگیریم‌.

عبادی تصریح کرد: آنها با ایجاد اغتشاش و نا امنی تمام تلاش خود را برای فاصله گرفتن ما از آرمان‌های انقلاب به کار بسته‌اند چرا که به نفع آنها نیست.

وی تاکید کرد: اما همه شاهد بودیم در این ۴۵ سال هرجا به هر نحوی کم آوردیم دست غیب الهی حضور پیدا کرده و ما را نجات داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز نیز شاهد بیداری جهانی هستیم که این مهم حاصل اربعین حسینی است و تنها مختص مسلمانان نیست و از سراسر جهان می آیند و این یعنی بیداری جهانی.

وی بیان کرد: کربلا، عاشورا و محرم نه یک نقطه جغرافیایی و نه یک نقطه تاریخی است بلکه جریانی است که از همه کشوهای مختلف می آیند و به خاک امام حسین که می‌رسند سجده و بیعت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید اراده قوی داشته باشیم تا وارد گناه نشویم، یادآور شد: قوی‌ترین ما کسی است که بر جهت اراده خویش مسلط باشد و بتواند پا روی هوای نفس خود بگذارد.