تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3747935
شناسه : 3747935
تاریخ :
محکومیت استقلال و هوادار با رأی کمیته وضعیت اقتصاد ایران: کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جدیدترین آرای کمیته وضعیت بازیکنان به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمدحسین مهرآزما از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 700 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 26 میلیون و 705 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت وجیه‌الله چشمه‌سری از باشگاه هوادار، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 38 میلیون و 500 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 

* در پرونده شکایت حمید احمدی از باشگاه مس سونگون، این باشگاه به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و 470 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 323 میلیون و 130 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت فرهاد فخیم از باشگاه مس سونگون، این باشگاه به پرداخت مبلغ پنج میلیارد و 700 میلیون بابت اصل خواسته و مبلغ 219 میلیون و 450 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت مسعود اسدی از باشگاه صنعت مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ سه میلیارد و 750 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 144 میلیون و 375 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

انتهای پیام/