تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747925
شناسه : 3747925
تاریخ :
رسانه ها امیدآفرین و انعکاس دهنده اخبار مثبت باشند اقتصاد ایران: بیرجند- فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خطاب به خبرنگاران گفت: امیدآفرین و انعکاس دهنده اخبار مثبت باشیم تا روحیه تلاش در جامعه افزایش یابد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا مهدوی صبح چهارشنبه در نشست صبحانه کاری با خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران به راستی سربازان خط مقدم عرصه جهاد تبیین و آگاهی بخشی به جامعه هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروز در سرزمین غزه بسیاری از همکاران خبرنگاران شما به خاک و خون کشیده می‌شوند.

سردار مهدوی با بیان اینکه خبرنگاران نقش غیر قابل انکاری در راهبری جامعه دارند، ادامه داد: بسیاری از مشکلاتی که مورد غفلت واقع شده با تلاش خبرنگاران به مدیران و مسئولان انعکاس پیدا می‌کند.

گره گشایی خبرنگاران از امور مردم

وی افزود: خبرنگار یک اطلاع رسانی و خبررسانی ساده انجام نمی‌دهد بلکه گره گشایی از امر مردمی است که گاه در زندگی با سختی‌های زیادی رو به رو هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: گاه یک خبر ساده و معمولی مشکلی را از سر راه یک شهروند بر می‌دارد و مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد.

سردار مهدوی افزود: خبرنگار در بسیاری از موارد به مدیران و مسئولان تلنگری در راستای اهداف و وظایفی که دارند می‌زند که این موضوع از اهمیت فوق‌العاده ای برخوردار است.

وی گفت: همه این موارد را مطرح می‌کنیم تا بدانیم خبرنگاری چه کار مقدس و مهمی است و چه رسالت عظیمی بر عهده فعالان عرصه رسانه است.

امید آفرین باشیم

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم که در پیشرفت جامعه نقش آفرین می‌کند؛ امیدآفرینی در جامعه است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر آن تأکید دارند.

وی خطاب به خبرنگاران یادآور شد: هر چند انعکاس مشکلات کار بسیار خوبی است ولی اگر چند خبر منفی نشر می‌دهیم در کنار آن چند اتفاق مثبت و امیدآفرین را نشر داده‌ایم؟

واقعیت جامعه را نشر دهیم

سردار مهدوی گفت: ما نمی‌گوییم غلوآمیز درباره اتفاقات سخن بگویید ولی همان واقعیت جامعه را نشر دهیم.

وی افزود: اگر فقط اخبار منفی را نشر دهیم امید را در بین مردم و به ویژه جوانان از بین برده و آنان انگیزه کار و تلاش را از دست خواهند داد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی یادآور شد: باید دست به دست هم داده و چون ید واحد در راستای پیشرفت جامعه قدم برداریم.

سردار مهدوی گفت: با تلاش خوب خبرنگاران و انعکاس اخبار به موقع، امروز بسیج عمومی علیه صهیونیست و ظلم او ایجاد شده است و در دانشگاه‌های اروپا علیه رژیم اشغالگر اعتراض می‌شود.