تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3747903
شناسه : 3747903
تاریخ :
آیا شوهرتان دیگر برای شما ارزشی قائل نیست؟ اقتصاد ایران: در این مقاله در مورد نشانه هایی صحبت خواهیم کرد که شوهرتان دیگر برای شما ارزشی قائل نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش سلامت نیوز به نقل از thetrulycharming ، ازدواج فراز و نشیب های خود را دارد و حتی در برخی موارد روزهای سخت اجتناب ناپذیر است.

من می دانستم که وارد ازدواجم می شوم، اما با گذشت زمان، شروع به پرسیدن این سوال کردم که آیا ازدواج من در چرخه نزولی طبیعی خودش قرار دارد یا اینکه آیا شوهرم دیگر برای من ارزشی قائل نیست؟

بین گذراندن روزهای سخت و زندگی در وضعیت ثابت آنها تفاوت وجود دارد. روزهای سخت بالاخره باید بگذرد؛ شما با عشق و تلاش از آنها عبور می کنید.

بدون عشق و تلاش دو طرفه، روابط از هم می پاشند.

نشانه های زیر می گوید که شوهر شما دیگر برای شما ارزش قائل نیست:

1. او نظرات شما را رد می کند

شوهری که نظرات شما را نادیده می گیرد برای شما ارزشی قائل نیست. فقط بدانید که فردی که با او ازدواج می کنید یا شریک زندگی شما است باید برای نظرات شما ارزش قائل باشد.

2. او بدون اینکه با شما صحبت کند، تصمیمات مهمی می گیرد

شوهرانی که برای همسرشان ارزش قائل نیستند، خودشان تصمیم می گیرند. اگر او یک خرید عمده را بدون پرسیدن نظر شما بخرد، اشکالی ندارد.

اما تصمیمات مهم باید با هم گرفته شود. هر چیز دیگری نشان می دهد که او به نیازها و نظرات خود بیش از رابطه ارزش قائل است.

اگر او برای شما ارزشی قائل نباشد، خواهید دید که این اتفاق در بسیاری از موقعیت ها رخ می دهد. می بینید که به طور خاص در امور مالی شما وارد می شود، اما می تواند با تصمیمات شغلی و حتی تحصیلی نیز همراه باشد.

او بارها و بارها به شما نشان می دهد که نظر شما عامل کلیدی در تصمیم گیری های او نیست.

3. او با بی احترامی با شما صحبت می کند

این یکی از نشانه های اصلی است که شوهرتان برای شما ارزشی قائل نیست.

اگر او شما را بی ادبانه صدا می کند، فریاد می زند یا بی احترامی می کند، واضح است که برای شما ارزشی قائل نیست. این روشی نیست که شما با کسی که به او اهمیت می دهید صحبت کنید.

بهش فکر کنید. آیا می خواهید همسرتان فردی باشد که شما را تحقیر می کند و یا کسی باشد که در هر موقعیتی در کنار شما میماند؟ آیا می خواهید برای حفظ رابطه و یادگیری مهارت های ارتباطی بهتر با هم تلاش کنید؟ شما نمی توانید آن را به تنهایی انجام دهید!!

4. او تنهایی را به زمانی که با شما می گذراند ترجیح می دهد

گاهی اوقات افراد نیاز دارند زمانی را به تنهایی بگذرانند اما اگر همسر شما مدام تنهایی را به بودن با شما ترجیح میدهد باید بدانید که مشکلی وجود دارد.

غم انگیزتر از اینکه در یک رابطه باشید و در عین حال احساس کنید کاملاً از دنیا جدا شده اید، وجود ندارد.

5. او دیگر هیچ علاقه ای به شما نشان نمی دهد

محبت یکی از اولین چیزهایی است که باید آن را در الویت قرار داد. حتی در مکالمات روزانه و یا در پیام ها علاقه ای به شما نشان نمی دهد و سرد رفتار می کند. همه انواع محبت کاهش می یابد تا زمانی که فکر کنید عشقی که داشتید کجا رفته است؟

این فقط استرس کاری یا استرس زندگی نیست. به نظر می رسد عشق برای همیشه از بین رفته است. نه تنها این، بلکه زمانی که به او می گویید به محبت بیشتری نیاز دارید، او نیز شما را نادیده می گیرد. باید درک کنید که او برای شما دیگر ارزشی قائل نیست.

تماشای دور شدن شوهرتان خیلی آزار دهنده است. و نباید همه چیز را برای خود نگه دارید. شما مجبور نیستید به تنهایی از این مسیر عبور کنید.

چیزی که واقعاً می تواند به شما کمک کند این است که در مورد وضعیت خود با یک مشاور با تجربه در رابطه صحبت کنید و اجازه دهید آنها به شما کمک کنند.

6. او به شما خیانت می کند

اگر او به شما خیانت می کند، به شما احترام نمی گذارد و ارزشی برای شما قائل نیست. هر خیانت به هر دلیلی نشانه آن است که او برای شما هیچ ارزشی قائل نیست.

هیچ بهانه ای آن را توجیه نمی کند. اگر او برای شما ارزش قائل بود، با شخص دیگری وارد رابطه نمیشد.

7. او برنامه پشتیبان دارد

اگر او از این شاخه به آن شاخه می چرخد و یک برنامه پشتیبان را برای زمانی که همه چیز به پایان می رسد ارزیابی می کند، در حال شکل دادن وابستگی های عاطفی است حتی اگر آنها فیزیکی نباشند. در این زمان او هنوز در حال خیانت به رابطه است.

8. او برای شما وقت نمی گذارد

آیا او برای همه و همه چیز جز شما وقت دارد؟ این زمانی رایج است که او دیگر برای شما ارزشی قائل نیست. او برای انجام کاری که برایش ارزش قائل است وقت می گذارد.

با گذشت زمان کارهایی که قرار است با شما انجام دهد احتمالاً درست مثل اینکه اهمیتی ندارند خط می‌خورند (چون واقعا برای شما ارزشی قائل نیستند.)

اگر زمانی را برای گذراندن با شما یا صحبت کردن با شما نمی گذارد، نشان نمی دهد که برای شما ارزش قائل است.

این بدان معنا نیست که او باید هر زمان که شما می خواهید همه چیز را رها کند، اما مهم این است که او برای شما زمانی در زندگی خود پیدا کند. در غیر این صورت، آیا بهتر نیست که تنها باشید؟

9. او وعده های خود را می شکند

مردی که دیگر برای شما ارزشی قائل نیست، وعده هایش را زیر پا می گذارد. شما تعجب می کنید که اگر او قرار نبود از آنها پیروی کند، چرا دیگر قول داده است؟

وعده های عملی نشده اعتماد در رابطه را از بین می برد. با گذشت زمان، هیچ رابطه ای باقی نمی ماند.

10. او بدون درگیر کردن شما برنامه ریزی می کند

او چیزهایی را برنامه ریزی می کند که شامل شما نمی شود. برای مثال خود تنهایی به سینما می رود. برای خود بلیط یک کنسرت می گیرد و یا خودش به تنهایی دیدن خانواده اش می رود. او هیمشه بهانه ای دارد که چرا نمی توانید همراه او بروید. همیشه دلیلی وجود دارد که شما کنار گذاشته می شوید.

برنامه های او برای کنار گذاشتن شما ناخواسته نیست. بلکه شما دیگه مهم نیستید او نیازی به بودن شما احساس نمی کند.

11. او بیشتر از شما به تلفن خود توجه می کند

آیا به نظر می رسد که او ممکن است بیشتر از شما به تلفن خود متعهد باشد؟ آیا او برای گرفتن هر تماس و پاسخ دادن به هر پیامی از جا می پرد؟

یا بدتر از آن آیا او درگیر بازی‌ها یا پیمایش در رسانه‌های اجتماعی می‌شود؟

اگر او بیشتر از شما به تلفن خود توجه می کند، نشان نمی دهد که برای تعاملات شما ارزش قائل است بلکه این رفتار بی ادبی و بی احترامی است.

اگر او می خواهد با تلفن خود ازدواج کند، ابتدا باید شما را طلاق دهد. در غیر این صورت، او باید یاد بگیرد که چگونه استفاده از فناوری را تنظیم کند با ازدواج خود را هماهنگ کند.

12. وقتی می خواهید با او صحبت کنید گوش نمی دهد

وقتی سعی می کنید با او صحبت کنید، می دانید که او به شما گوش نمی دهد. او واقعاً اهمیتی نمی دهد که شما چه می گویید. گاهی اوقات سعی می کند آن را جعل کند. در موارد دیگر، او حتی تلاش نمی کند که اهمیتی به شما بدهد.

او فقط به آنچه شما باید بگویید علاقه مند نیست.

این فوق‌العاده آزاردهنده است، اما همچنین نشانه واضحی است که او برای شما ارزشی قائل نیست. شما سعی می کنید چیز مهمی را به او بگویید و او عمیقاً غرق یک ویدیوی YouTube در مورد کفش شده است.

13. وقتی دور هستید دلش برای شما تنگ نمی شود

وقتی برای کار یا دیدن خانواده می روید، دلش برای شما تنگ نمی شود. او آن را به زبان نمی آورد و انگار برایش مهم نیست که شما آنجا هستید یا نه. او برای شما ارزشی قائل نیست که وقتی رفتید دلش برای شما تنگ شود.

14. او هیچ علاقه ای به حل مشکلات در رابطه ندارد

او مشکلات را در رابطه می بیند اما علاقه ای به رفع آنها ندارد. او ترجیح می دهد از آنها دوری کند، آنها را انکار کند یا به شما بگوید که به تنهایی از آنها عبور کنید. او قرار نیست تغییر کند.

15. او دائماً از شما ایراد می گیرد

شما نمی توانید هیچ کاری را درست انجام دهید. او مدام از هر کاری که شما می گویید یا انجام می دهید انتقاد می کند. هیچ تلاشی هرگز در نظر او کافی نیست.

احساس می کنید مدام او را ناامید می کنید. احساس می کنید دیگر کافی نیستید و نمی دانید چگونه بیشتر و بهتر باشید.

شما هر کاری که می توانید انجام می دهید و باز هم نمی توانید به استانداردهای غیر واقعی او برسید.

16. او در زندگی خود با دیگران درباره شما بد صحبت می کند

او درباره شما به دوستان، خانواده و همکارانش بد می گوید. آیا متوجه شده اید که آنها اکنون با شما متفاوت رفتار می کنند؟ ممکن است به این دلیل باشد که او شما را بد جلوه می دهد تا بتواند خوب به نظر برسد.

اگر به نظر می رسد که هر کاری برای حفظ رابطه انجام می دهید، نتیجه بخش نیست و حتی نتیجه عکس دراد باید بدانید که او دیگر برای شما ارزشی قائل نیست که بخواهد در کنار شما بماند.

او نیاز دارد که شما مشکل او باشید. او باید مرد ارزشمندی به نظر برسد که با زنی بود که به او ظلم کرده بود، وگرنه داستان‌های او در طول سال‌ها از هم می‌پاشد.

او صحنه سازی می کند و دلیلش این است که دیگر برای شما ارزشی قائل نیست.

17. او با همه بهتر از شما رفتار می کند

این یکی از واضح ترین نشانه هایی است که شوهرتان دیگر برای شما ارزشی قائل نیست. آیا او برای همه به جز شما عالی است؟ این اشکالی ندارد. شما شریک او هستید آیا مهربانی او نباید بیشتر از همه شامل شما شود؟

اگر می‌بینید که او برای دیگران فوق‌العاده است و در عین حال با شما رفتار بدی دارد و ارزش شما را نمی داند، او برای شما دیگر ارزشی قائل نیست و این تقصیر شما نیست. شما فردی با ارزش هستید. ناتوانی او در دیدن و قدردانی از آن باعث نمی شود که این واقعیت کمتر شود.

اگر برای شما ارزشی قائل نیست چه کاری انجام دهید؟

اگر شما همسری هستید که طرف مقابل دیگر برای او ارزشی قائل نیست، در اینجا چند نکته برای مراقبت از خود آورده شده است که به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید:

  • به یک درمانگر مراجعه کنید. تا زمانی که به درمانگر مراجعه نکنید نمی دانید چقدر به آن نیاز دارید.
  • روی تقویت عشق به خود کار کنید.
  • به یاد داشته باشید که یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که در مورد وضعیت خود با یک مربی باتجربه در رابطه صحبت کنید و اجازه دهید آنها به شما کمک کنند.
  • اطراف خود را با دوستان و خانواده حمایتگر احاطه کنید.
  • قرارهای دوستی خود را برنامه ریزی کنید تا مقداری از تنهایی را که ممکن است تجربه می کنید کاهش دهید.
  • درباره مشکلات پیوست بیاموزید و مشکلات خود را حل کنید.
  • یاد بگیرید که خواسته ها و نیازهای خود را به وضوح بیان کنید.
  • مرزهای روابط قوی تری بسازید.
  • خودمراقبتی منظم را تمرین کنید.
  • سطح تلاش خودتان را با سطح تلاش آنها مطابقت دهید.
  • به جای اینکه روی رابطه خود با آنها تمرکز کنید، روی رابطه خود با خودتان تمرکز کنید.

در آخر

شما لایق دوست داشته داشتن و قدردانی هستید. شخص در زندگی شما باید احساس خوش شانسی کند که در آنجا حضور دارد و شما نیز باید احساس خوشبختی کنید. در غیر این صورت، اگر به هر حال در یک رابطه احساس تنهایی می کنید می توانید تنها باشید چرا که بودن و نبودن آن فرد دیگر اهمیتی ندارد.

امیدوارم نیروی لازم را برای انجام کاری که می‌دانید بعداً باید انجام دهید، پیدا کنید.

چه برای رابطه تان بجنگید و چه برای خداحافظی، برای شما آرزوی بهبودی، خوشبختی و عشقی دارم که هرگز به ارزش ذاتی خود شک نکنید.