تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747901
شناسه : 3747901
تاریخ :
روایتگر اتفاقات شیرین و امید بخش در خراسان جنوبی باشیم اقتصاد ایران: بیرجند- رییس بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: روایتگر اتفاقات شیرین و امید بخش در خراسان جنوبی باشیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد رضایی صبح چهارشنبه در صبحانه کاری با خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته با تلاش استانداری اردوهای راهیان پیشرفت در طبس و قاین برگزار شد.

رئیس بسیج رسانه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: همچنین جلسات تبیینی عنوان عصر رسانه را داشتیم که مورد استقبال قرار گرفت.

رضایی با اینکه در قرارگاه افق رسانه نیز موضوعات استان مورد بررسی قرار گرفت؛ یادآور شد: خبرنگاران به عنوان سربازان و افسران جنگ نرم و جهاد تبیین خوش درخشیدند.

وی گفت: در عرصه جهاد تبیین وظیفه و مأموریت اصلی انعکاس دستاوردهای نظام اسلامی در همه عرصه‌ها است.

رئیس بسیج رسانه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: این موضوع در خراسان جنوبی که از محرومیت‌های زیادی رنج می‌برد اهمیت زیادی دارد.

رضایی با تأکید بر اینکه شعار این نشست کاری را «خوش خبر باشید» گذاشته‌ایم، گفت: باید روایتگر اتفاقات خوب در کشور باشیم تا کام مردم را شیرین کنیم.

وی یادآور شد: تلاش کنیم که طلایه دار آگاهی بخشی در جامعه باشیم.

رئیس بسیج رسانه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: همچنین در طول یک سال گذشته برنامه‌های چون جام رسانه‌ای امید و جشنواره ابوذر را برگزار کردیم که نقش آفرین بوده است.