تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3747886
شناسه : 3747886
تاریخ :
ایستادگی رزمندگان فلسطینی مقابل نظامیان اسرائیلی در طوباس اقتصاد ایران: در حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست‌ به شهر طوباس در کرانه باختری، درگیری مسلحانه شدیدی میان آنها با جوانان فلسطینی رخ داد که تاکنون دست کم یک فلسطینی به شهادت رسیده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که صهیونیست‌ها همزمان با جنگ ویرانگر خود علیه نوار غزه، حملات وحشیانه به مناطق مختلف کرانه باختری را به شکل قابل توجهی تشدید کرده‌اند و این منطقه شبانه روز شاهد درگیری‌های مسلحانه و شدید میان نظامیان صهیونیست و رزمندگان فلسطینی است، منابع خبری امروز از شهادت یک جوان فلسطینی در خلال حمله نظامی ارتش اشغالگر به شهر طوباس و منطقه طمون در شمال شرق کرانه باختری اشغالی خبر داده و اعلام کردند: نیروهای اشغالگر همچنان در حال یورش به شهرها و مناطق مختلف کرانه باختری از صبح امروز چهارشنبه هستند.

خبرنگار الجزیره در این زمینه گزارش داد که نیروهای اشغالگر صهیونیستی یک خودروی فلسطینی را با پهپاد در شهر طوباس مورد هدف قرار دادند.

بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، نظامیان رژیم اشغالگر بامداد امروز به شهر طوباس یورش برده و تک تیراندازهای این رژیم در مناطقی از این شهر مستقر شدند.

منابع خبری همچنین از درگیری‌های مسلحانه شدید میان رزمندگان مقاومت در شهر طوباس و نظامیان اشغالگر خبر داده و اعلام کردند که بالگردهای ارتش صهیونیستی، در حال بیرون کشیدن نظامیان خود که در جریان این درگیری‌ها مجروح شده‌اند، هستند.

سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که رزمندگان آن در گردان طوباس با گلوله و مواد منفجره در مقابل نیروهای دشمن ایستادند.

ارتش رژیم اشغالگر هم اعلام کرد که در عملیات نظامی در شهر طوباس و شهر طمون در کرانه باختری، یک فلسطینی را به شهادت رسانده و دو نفر دیگر را زخمی کرده است.

نیروهای اشغالگر همچنین صبح امروز به چندین منطقه در شهر نابلس در شمال کرانه باختری یورش بردند.

منابع خبری گزارش دادند که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به نزدیکی اردوگاه بلاطه در شرق نابلس درگیری‌های مسلحانه شدیدی میان رزمندگان مقاومت و نیروهای اشغالگر رخ داد. نظامیان صهیونیست همچنین به اردوگاه الجلزون در شمال رام‌الله حمله کردند.

انتهای پیام/