تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747859
شناسه : 3747859
تاریخ :
برگزاری همایش بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو ECO در همدان اقتصاد ایران: همدان-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از برگزاری همایش بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو سازمان همکاریهای اقتصادی ECO در همدان خبر داد. 

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هماهنگی همایش بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در همدان به ریاست دکتر سیدمجتبی حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان و با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و مدیران بخش خصوصی برگزار شد.

سید مجتبی حسینی در این جلسه، گفت: رویداد بین‌المللی گردشگری سلامت با حضور مقامات دولتی و غیردولتی ١٠ کشور عضو سازمان همکاریهای اقتصادی ECO به مدت سه روز در مهرماه در همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رویداد در بخش‌های مختلف سمینار، پنل‌های تخصصی، برپایی نمایشگاه و… با پشتیبانی وزارتخانه‌های متبوع و از طریق تأمین مالی توسط بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

حسینی گفت: حضور پررنگ و مؤثر بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی مرتبط از جمله؛ دانشگاه علوم‌پزشکی و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با هدف معرفی توانمندیهای حوزه درمان و ظرفیت‌های گردشگری استان به ویژه در بخش توریسم سلامت مورد تأکید است.

وی بیان کرد: در راستای کیفیت‌بخشی و بهره‌برداری بهینه از این رویداد برای استان، شورای راهبردی و کمیته‌های تخصصی تشکیل خواهد شد.