تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3747854
شناسه : 3747854
تاریخ :
مجتمع‌های تجاری تهران معادل ۲۵ هزار واحد مسکونی صرفه جویی کردند اقتصاد ایران: معاون شرکت توزیع نیروی برق تهران گفت: با همراهی کسبه مجتمع های تجاری تهران، تابستان امسال ۲۵ مگاوات در مصرف برق صرفه‌جویی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، مسعود عزیزی معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با قدردانی از همراهی صاحبان اصناف و کسبه شهر تهران در مدیریت مصرف برق گفت: این شرکت در راستای آگاه‌سازی مشترکان تجاری اقدام به برگزاری سمینارهای آموزشی و آگاه سازی کرده و در همین راستا مشترکان تجاری پایتخت موفق شده‌اند، امسال ۲۵ مگاوات معادل مصرف برق ۲۵ هزار منزل مسکونی صرفه‌جویی کنند.

وی با تاکید بر اینکه همراهی در مدیریت مصرف انرژی امروز یک وظیفه ملی است یادآور شد: کاهش روشنایی‌های مازاد، حذف روشنایی‌های غیرفعال، استفاده از لامپ‌های فوق کم مصرف و استفاده صحیح از سامانه‌های سرمایشی در ساعات اوج مصرف از مؤثرترین راهکارهای صرفه‌جویی است.

این مقام مسؤول در ادامه از مشترکان برق شهر تهران در بخش تجاری درخواست کرد تا با حداکثر صرفه‌جویی در مصرف برق به مدیریت بار و حفظ پایداری شبکه برق کشور کمک کنند.

عزیزی گفت: علی‌رغم همکاری قابل ملاحظه اصناف در بخش تجاری شهر تهران در تابستان سال ۱۴۰۳ برخی از مراکز تجاری پرمصرف، همکاری مناسبی در این زمینه نشان نداده‌اند و این شرکت در راستای حفظ آسایش و آرامش هموطنان ناچار به اعمال محدودیت‌های قانونی و قطع برق این دسته از مشترکان می‌کند.