تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3747849
شناسه : 3747849
تاریخ :
مشکلات تیم ملی فوتسال بانوان بررسی شد/ تلاش برای اردوی خارجی اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: فدراسیون فوتبال حمایت خوبی از تیم ملی دارد و از ما خواسته است که در آرامش به کارمان ادامه دهیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته فنی روز دوشنبه ۲۲ مرداد جلسه خود را با حضور مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون و مجید جلالی، امیر قلعه نویی، محمود شیعی و احمد خداداد برگزار کرد. در این نشست فروزان سلیمانی درباره عملکرد تیم ملی فوتسال بانوان گزارشی را ارائه داد. همچنین اعضا درباره عملکرد تیم‌های مختلف ملی نیز تبادل نظر کردند.

فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در گفت وگو با خبرنگار مهر درخصوص خروجی این جلسه و مسائلی که مطرح شده گفت: ما زمانی که از چین برگشتیم باید در مورد این تورنمنت و عملکردمان گزارشی را ارائه می‌دادیم ولی در این فاصله درگیر اردوهای تیم ملی شدیم اما در همین فرصت آقای تاج در اردوی تیم ملی حاضر شدند و نظاره‌گر بخشی از تمرین بودند.

وی افزود: تاج با حضور در اردو از شرایط تمرین سوال کرد و با بازیکنان صحبت داشت. این کار رئیس فدراسیون فوتبال برای بازیکنان و تیم خیلی روحیه بخش بود. بعد از آن ما یک جلسه با دبیر کل فدراسیون داشتیم که ممبینی در آن جلسه مشکلات تیم را پرسیدند و برای بهتر شدن وضعیت و برطرف شدن نیازهای تیم که شامل یکسری امکانات می‌شود به ما قول حمایت دادند.

مشکلات تیم ملی فوتسال بانوان بررسی شد/ تلاش برای اردوی خارجی

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ادامه داد: در جلسه با ممبینی در مورد تورنمنت چین هم صحبت شد. نظر دبیر فدراسیون این بود که تورنمنت چین یک بازی تدارکاتی بوده و هدف ما از حضور تیم ملی در این مسابقات محک بازیکنان و شناخت نقاط ضعف و قوت تیم بود. در ادامه نیز گفتند با این که مسابقات سختی در پیش داریم ولی شما کارتان را انجام دهید و فدراسیون از شما حمایت خواهد کرد.

سلیمانی ادامه داد: بخشی از بحث ما امکانات سخت افزاری تیم بود. تیم در سالن کمپ تمرین می‌کند که این خوب نیست و دبیر کل هم قول دادند که این شرایط را فراهم می‌کنند تا تیم در سالن‌های مختلف تمرین کند که بچه‌ها فقط در کمپ نباشند. در مجموع جلسه بسیار خوبی بود و نهایتا از ما خواستن که کارمان را با آرامش ادامه دهیم.

او با اشاره به خروجی جلسه فنی فدراسیون هم گفت: در این جلسه هم در خصوص عملکرد تیم صحبت شد و هم در مورد نیازهای تیم و راهکارهایی که می‌شود برای بهتر شدن شرایط انجام داد، ارائه شد که اتفاقا راهکارهای خوبی هم پیشنهاد شده است و قطعا ما استفاده خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که در این مدت انتقادی که نسبت به شما وجود دارد این است که شما با کارشناسان مطرح برای بهتر شدن شرایط مشورتی ندارید، آیا حاضرید با توجه به بازی‌های حساسی که تیم در پیش‌رو دارد از این کارشناسان کمک بگیرید؟ گفت: مشاور فنی تیم ما در حال حاضر آقای ابطحی هستند و در صورت نیاز همواره از او مشورت می‌گیرم.

سرمربی تیم ملی در واکنش به احتمال حضور علی صانعی در تیم ملی نیز گفت: برای صانعی احترام زیادی قائل هستم به هر شکل او دوبار مشاور فنی تیم بوده و موفقیت بزرگی را هم در کنار تیم به دست آورده است ولی در حال حاضر مشارو فنی ما آقای ابطحی است و من از او مشورت می‌گیرم و مطمئن هستم ابطحی هم اگر جایی خودشان لازم بدانند از همکارهای خودشان در این کار مشورت خواهند گرفت.

سلیمانی در مورد اردوهای تیم ملی هم اظهار داشت: زمان زیادی تا شروع مسابقات نمانده است. در ایران به تمریناتمان ادامه می‌دهیم. دوست داریم اردوی برون مرزی هم داشته باشیم که در این خصوص فدراسیون پیگیر کار است و برای مثال درخواست بازی دوستانه به کشورهای ایتالیا، عربستان، بحرین، تایلند، قزاقستان را دادند اما هنوز پاسخی دریافت نکردیم وگرنه چه ما و چه فدراسیون مصممم هستیم برای آمادگی هرچه بهتر تیم اردو و بازی تدارکاتی داشته باشیم.