تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3747807
شناسه : 3747807
تاریخ :
چاپ یک‌مجموعه‌داستان جدید ایرانی؛ معجزه‌ها آواز می‌خوانند اقتصاد ایران: کتاب «معجزه‌ها آواز می‌خوانند» مجموعه‌ای از پنج داستان کوتاه نوشته پوریا شاملو توسط نشر پلات منتشر و راهی بازار نشر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «معجزه‌ها آواز می‌خوانند» مجموعه‌ای از پنج داستان کوتاه نوشته پوریا شاملو توسط نشر پلات منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب شامل داستان‌هایی با پایان متفاوت است که هرکدام در سبک خود پیغام و مفهومی آشکار از اهداف زندگی و تلاش برای رسیدن به اهداف دارند.

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:

امیلیا، قسم میخورم همه چیز رو به وقتش برات توضیح میدم. فقط لطفاً کاری که گفتم رو برام انجام بده. امیلیا به هیچ وجه از هیچ کمکی به آرون کوتاهی نمی‌کرد.

مشکلی نیست. فقط نمیدونم چطور باید از قصر خارج بشم.

من از اولشم به هیچ عنوان نمی‌خواستم که خودت این نامه رو به ردوال ببری. این نامه رو به کسی که بهش اعتماد داری بده و تاکید کن موقع تحویل نامه حتماً اسم من رو به پادشاه بگه.

آرون با تمام جزئیات هرچه که نیاز بود را به امیلیا گفت و سپس کمی از او فرصت خواست تا نامه را بنویسد. آرون سعی کرد به بهترین شکل ممکن نامه را بنویسد و بعد از مدت کوتاهی نامه را به امیلیا داد. امیلیا بعد از گرفتن نامه با اشاره‌ای غیرمستقیم به خنجر و وسیله‌ای که برای باز کردن درب زندان به او داده بود، از آرون درخواست کرد که فقط به فرار از زندان فکر کند.

این کتاب با ۱۲۵ صفحه و قیمت ۱۲۰ هزار تومان عرضه شده است.