تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747802
شناسه : 3747802
تاریخ :
اولین دوره انتخابات هیأت مدیره خانه صنعت تربت جام برگزار شد اقتصاد ایران: تربت جام- اولین دوره انتخابات هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت تربت جام در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز ابراهیمی شامگاه سه شنبه در مراسم انتخابات خانه صنعت تربت جام اظهار کرد: خانه‌های صنعت معدن و تجارت به استناد قانون برنامه دوم توسعه در سال ۷۸ با هدف سپردن مباحث اداری و حاکمیتی در حوزه صنعت و معدن و تجارت تشکیل گردید.

رئیس خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: خانه صنعت، معدن و تجارت تا الان در ۱۵ شهرستان استان تشکیل شده اما علی رغم ظرفیت خوبی که در حوزه صنعت و صنایع تبدیلی در شهرستان تربت جام داشتیم متأسفانه این خلأ در این شهرستان بود که برای اولین بار با همراهی و هم افزایی فرماندار و اداره صمت و شرکت فعالان صنعتی و معدنی انتخابات هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

وی افزود: انتخابات در تربت جام با هدف همراهی و همگامی با قوای سه گانه و به منظور تسهیل مباحث و رفع مشکلات فعالان اقتصادی برگزار شد.

ابراهیمی ادامه داد: منتخبین هیئت مدیره که با رأی فعالان اقتصادی انتخاب شدند از ظرفیت و محبوبیت خوبی در بین فعالان اقتصادی برخوردار هستند و به مدت سه سال در هیأت مدیره فعالیت خواهند کرد.

اعلام آرا

در این مراسم همچنین علی توکلی راد، رئیس اداره صمت تربت جام گفت: با رأی فعالان اقتصادی، داوطلبین ذیل حائز اکثریت آرا شدند (مریم سراج احمدی، ابراهیم رسولی سنگانی، عبدالخالق یعقوبی، علی اکبرعابدینی، محمدگچ پزان، به عنوان اعضای اصلی و جواد حلاجیان و حسن فارسی به عنوان علی البدل اول و دوم) انتخاب شدند و همچنین قاسم ابدالی و امیرطاوسی به عنوان بازرس اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

علی توکلی راد افزود: احکام منتخبین پس از طی مراحل اداری از سوی خانه صنعت، معدن و تجارت استان صادر و تقدیم خواهد شد.