تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747799
شناسه : 3747799
تاریخ :
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پیشرو کشور در پرداخت کارانه پرستاران اقتصاد ایران: زاهدان_ مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، گفت: این دانشگاه، یکی از دانشگاه های پیشرو کشور در پرداخت کارانه پرستاران است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، زهره خسروی، افزود: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یکی از دانشگاه‌های پیشرو کشور در پرداخت کارانه پرستاران است و پرداخت به موقع مزایای آنان، به خصوص در حوزه کادر درمان، همواره از اولویت‌های دانشگاه بوده است.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان این مطلب گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل تعرفه پرستاری در تابستان ۱۴۰۱، علیرغم عدم همکاری مورد انتظار از جانب بیمه‌ها، دانشگاه از منابع در اختیار و تا حد امکان برای جبران تأخیر در پرداخت مزایا تلاش کرده است.

وی با اشاره به این که پرداخت معوقات پرستاران همواره در اولویت دانشگاه بوده و هست، تصریح کرد: با توجه به تنگناهای مالی و عدم وصول مطالبات دانشگاه از سوی بیمه‌ها، در حال حاضر، مبالغ تعرفه پرستاری تا آذر ماه ۱۴۰۲ به حساب این همکاران زحمتکش پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در حالی که در برخی از دانشگاه‌ها پرداخت‌های تعرفه پرستاری همچنان در ماه‌های اولیه ۱۴۰۲ باقی مانده است، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یکی از پیشتازان اجرای این دستورالعمل در کشور است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از جهتی به حق مردم در تأمین سلامت و از سوی دیگر به حق کارکنان در دریافت مزایای قانونی شأن پایبند است.

وی در پایان افزود: امیدواریم با گشایش‌های مالی از طریق بیمه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی، بتوانیم مطالبات همکاران پرستار را پرداخت کنیم.