تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747783
شناسه : 3747783
تاریخ :
منابع مولدسازی فرصتی برای افتتاح پروژه‌های ورزشی است اقتصاد ایران: مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: برای پروژه‌های ورزشی از محل منابع مولدسازی فرصت‌های خوبی فراهم شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در بازدید از روند تکمیل سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ثامن الائمه «ع» مشهد اظهار کرد: سال‌ها بود که دیگر سالن شهید بهشتی پاسخگوی نیاز شهر مشهد نبود، اما انصافاً با کار جهادی و پیگیری‌های اداره کل ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌های استانی پروژه مذکور به مراحل پایانی رسیده است.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: امیدواریم ظرفیت این سالن ورزشی در شهر مشهد باعث جذب جوانان و علاقه‌مندان به ورزش شود و مسابقه‌های ورزشی خوبی را در رشته‌های مختلف در این سالن شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: تاکید ما بر ایجاد فضاهایی است که آحاد جامعه بتوانند از آن استفاده کنند، سایر پروژه‌های ورزشی استان هم باید با همین روحیه و تلاش پیگیری شوند تا فضای مناسب برای جوانان و علاقه‌مندان به ورزش فراهم شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: برای پروژه‌های ورزشی از محل منابع مولدسازی فرصت‌های خوبی فراهم شده و اگر پیگیری‌های مناسب انجام و طرح‌های خوبی ارائه شوند می‌توانیم شاهد افتتاح چند پروژه خوب ورزشی دیگر هم در استان باشیم.