تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747762
شناسه : 3747762
تاریخ :
سارق مدارس و اماکن دولتی در شهرستان لردگان دستگیر شد اقتصاد ایران: لردگان-فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از دستگیری سارق اموال مدارس و اماکن دولتی با ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

امیر انتظامی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال مدارس و اماکن دولتی شهرستان لردگان، موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان افزود: تلاش پلیس برای دستگیری عاملان این سرقت‌ها ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

انتظامی نیا ادامه داد: متهم که تصور گرفتار شدن در دام مأموران را نمی‌کرد ابتدا منکر هرگونه سرقتی شد اما پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به ۷ فقره سرقت اموال مدارس و اماکن دولتی در شهرستان لردگان اقرار کرد.

وی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با قرار ۴ میلیارد ریالی روانه زندان گردید، به شهروندان و مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی توصیه کرد: با نصب حفاظ و سیستم‌های امنیتی در ادارات از سو استفاده سارقان و افراد فرصت طلب جلوگیری کنند.