تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747761
شناسه : 3747761
تاریخ :
رسانه در تبیین جبهه حق نقش مهمی دارد اقتصاد ایران: تنکابن - فرمانده سپاه ناحیه تنکابن با اشاره به نقش رسانه در تبیین جبهه حق گفت: خبرنگاران باید به درستی نقد کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن مهدوی صبح چهارشنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، با بیان اینکه کشور درگیر جنگ ترکیبی است، اظهار داشت: نقش رسانه به عنوان افسران جنگ نرم، در این جنگ ترکیبی بسیار مهم است.

وی افزود: علیرغم همه خدماتی که در طول تاریخ جمهوری اسلامی در کشور انجام شده، اما غول رسانه‌ای غرب درصدد نا امید کردن جوانان و نوجوانان بوده و سعی دارند با به راه انداختن سر و صدای رسانه‌ای رژیم گذشته را تطهیر کنند.

مهدوی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در اوج قدرت بوده و با تمام قوا به جبهه مقاومت کمک می‌کند و اسرائیل در آستانه نابودی است، تصریح کرد؛ رسانه‌های غرب اما سعی دارند رژیم کودک کش اسرائیل را مظلوم نشان دهند و رسانه در تبیین جبهه حق نقش بسیار مهمی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه تنکابن با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور، خاطر نشان کرد: ما منکر این مشکلات نیستیم اما جمهوری اسلامی در دنیا با قدرت در حال ادامه زیست خود است.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: فاصله بین نقد و تخریب بسیار کم بوده و خبرنگاران باید بدرستی نقد کنند.

مهدوی با بیان اینکه خبرنگاران باید مدیران کم کار را به سوی کار کردن وادار کنند، اضافه کرد: جایگاه خبرنگاران در جامعه بسیار بالا بوده و مسئولیت اجتماعی آنان بسیار حساس است.