تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747754
شناسه : 3747754
تاریخ :
ارائه خدمت به زوار اربعین در گمرک فرودگاه بین المللی کرمانشاه اقتصاد ایران: کرمانشاه- ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه از ارائه خدمت به زوار اربعین در گمرک فرودگاه بین المللی این استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علی اصغر عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کارکنان حوزه نظارت گمرکات استان در گمرک فرودگاه بین المللی شهید اشرفی کرمانشاه به زائرانی که در ایام اربعین از طریق پرواز عازم عتبات و عالیات هستند ارائه خدمت می‌نمایند.

وی افزود: با هدف تسریع و انجام به موقع تشریفات گمرکی کالاهای همراه زائرین عتبات و عالیات در ایام اربعین، کارکنان حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه از اولین پرواز فرودگاه کرمانشاه به سمت نجف اشرف تا آخرین پرواز در محل کار خود انجام وظیفه خواهند نمود.

علی اصغر عباس زادهناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه با اشاره به برقراری ۴۸ پرواز فوق‌العاده در فرودگاه کرمانشاه از ۲۸ مرداد تا ۹شهریور ماه برای ایام اربعین افزود: در طول تمامی پروازهای ایام اربعین، تشریفات گمرکی کالاهای همراه زائرین بدون وقفه و با کوتاه‌ترین زمان از سوی کارکنان این حوزه نظارت انجام خواهد شد.

عباس زاده گفت: در ایام برپایی راهپیمائی اربعین حسینی، مجموعه کارکنان گمرکات استان کرمانشاه به ویژه کارکنان گمرکات خسروی، سومار و گمرک فرودگاه در آماده باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه تردد زائرین در مرز خسروی هر روز در حال افزایش است.

وی ادامه داد: کارکنان گمرک به صورت شبانه روزی تا پایان ایام اربعین به زائرانی که از طریق مرز بین المللی خسروی عازم حرم حضرت ابا عبد الحسین (ع) هستند، خدمت ارائه می‌نمایند.

عباس زاده خاطرنشان کرد: کارکنان گمرکات استان نه تنها در گمرک خسروی و گمرک فرودگاه کرمانشاه در حال انجام وظیفه هستند بلکه در گمرک سومار نیز در حال انجام تشریفات گمرکی کالاهای صادراتی استان هستند.

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه با توجه به جایگزینی مرز سومار بجای مرز خسروی برای تردد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی در این ایام اظهار داشت: علی رغم گسیل کالاهای صادراتی گمرک خسروی به سمت گمرک سومار، کارکنان گمرک سومار با کار جهادی، نه تنها تشریفات گمرکی کالاهای صادراتی استان به سمت کشور عراق را بدون وقفه انجام می‌دهند، بلکه خروج تجهیزات و ملزومات موکب داران نیز انجام می‌شود.