تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747670
شناسه : 3747670
تاریخ :
محکومیت میلیاردی نانوای متخلف در یزد اقتصاد ایران: یزد- مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد از محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۹۸ میلیون ریالی برای عرضه خارج از شبکه آرد یارانه ای در یک نانوایی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سازمان تعزیرات حکومتی یزد، سید محمد مهدی مهاجریان مقدم گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه هزار و ۳۰۰ کیسه آرد یارانه ای به ارزش هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یزد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط و عرضه کالا در شبکه رسمی، متخلف ردیف اول را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

مهاجریان مقدم گفت: شعبه همچنین متخلف ردیف دوم را برای مشارکت در عرضه خارج از شبکه آرد، به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال محکوم و متخلفان را در مجموع به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۹۸ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد افزود: بازرسان اداره جهاد کشاورزی یزد این گزارش تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.