تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3747653
شناسه : 3747653
تاریخ :
بازی جدید تلگرام در بازار ارز دیجیتال اقتصاد ایران: تلگرام بعد نات‌کوین و همستر کامبت و بقیه بازی‌های tap to earn، سراغ پروژه جدیدی به‌اسم DOGS رفته

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فرارو: توکن DOGS میم‌کوین جدید تلگرامی است که از شخصیت کارتونی Spotty الهام گرفته است. تلگرام بعد همستر کامبت و انواع و اقسام بازی‌های tap to earn حالا از طریق تیم پیشتیبانی تون‌کوین، سراغ بازی جدیدی به اسم DOGS رفته. برخلاف همستر کامبت که گیمر برای جمع‌آوری توکن باید روی صفحه گوشی ضربه می‌زد، بازی DOGS کاربر را برمبنای میزان دعوت دوستان به برنامه تشویق می‌کند. تیم پشتیبانی DOGS از عرضه احتمالی توکن در تاریخ ۲۴ مرداد خبر داده و الان در بازار پیش از عرضه قیمت DOGS به حدود ۲۴۰ تومان رسیده است. با همه این حرف‌ها تیم پشتیبانی درباره خریدوفروش DOGS هشدار داده و گفته هر نوع معامله DOGS تا زمان عرضه رسمی در صرافی‌های معروف می‌تواند یکجور کلاهبرداری باشد.

ارز دیجیتال DOGS از کجا آمد؟

ارز دیجیتال DOGS یک میم‌کوین است که به‌عنوان یک پروژه جدید توسط تلگرام شکل گرفته. ارز دیجیتال DOGS الهام‌گرفته از شخصیت کارتونی Spotty است و توسط بنیانگذار تلگرام یعنی پاول دوروف خلق شده است.

ارز دیجیتال DOGS انگار از سوی تیم پشتیبانی برای موفقیت، باید برای کاربران تلگرام آشنا باشد. به همین خاطر تیم پشتیبانی از شخصیت معروفی برای کاربران تلگرام استفاده کرده است. این کار ممکن است باعث شود کاربران احساس نوستالژی به میم‌کوین DOGS داشته باشند.

بازی DOGS چه تفاوتی با همستر دارد؟

بازی DOGS هیچ شباهتی با بازی‌های Tap To Earn ندارد. برخلاف بازی‌هایی امثال همستر کامبت در بازی DOGS چیزی به‌اسم ضربه زدن وجود ندارد.

توکن DOGS اساسا طبق عمر اکانت تلگرام به گیمر تعلق می‌گیرد و اینطوری کسانی که به‌تازگی دیلیت اکانت کرده باشند، توکن DOGS کمتری دریافت می‌کنند. روش افزایش توکن‌ها نیز به میزان دعوت از دوستان باری پیوستن با بازی DOGS ارتباط دارد.

توکن DOGS چگونه افزایش پیدا می‌کند؟

توکن DOGS فقط با دعوت دوستان به بازی افزایش پیدا می‌کند. روش افزایش توکن DOGS به این شکل است که بعد ورود به بازی، باید پایین صفحه روی گزینه Friends ضربه زد. قدم بعدی کلیک کردن روی گزینه Invite friends خواهد بود.

بازی DOGS در مرحله بعدی دو گزینه را مقابل چشمان گیمر نمایش می‌دهد؛ Copy invite link و Share invite link. گزینه اول برای کپی لینک اختصاصی خود گیمر است و گزینه دوم بابت اشتراک‌گذاری مستقیم لینک با دوستان طراحی شده است.

توکن DOGS از شخصیت کارتونی Spotty الهام گرفته

بازی DOGS و تیم پشتیبانی البته در روز‌های گذشته امکانات جدیدی برای افزایش توکن درنظر گرفته است. کار‌هایی مثل دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی پروژه امکان دریافت تا چند هزار توکن DOGS را فراهم می‌کند.

توکن DOGS کی فهرست می‌شود؟

توکن DOGS در آستانه فهرست‌شدن در صرافی‌های معروف است. تیم پشتیبانی DOGS در جدید‌ترین اطلاعیه خود اعلام کرده آخرین فرصت برای برای کسب توکن فرارسیده، اما برای فهرست‌شدن توکن در صرافی‌های معروف تاریخ دقیق و رسمی مشخص نشده.

توکن DOGS نهایتا تا ۱۴ آگوست یعنی روز ۲۴ مرداد در بازی قابل جمع‌آوری است و طبق همین ددلاین، پیش‌بینی می‌شود، امروز و فردا شاهد فهرست‌شدن ارز دیجیتال DOGS در صرافی‌ها باشیم. تا الان در بازار پیش‌از عرضه، صرافی‌های اسم‌و‌رسم‌داری مثل بینگ ایکس، ال‌بانک، بیت‌گت و گیت (Gate.io) توکن DOGS را اضافه کردند و همه‌چیز مهیای عرضه رسمی شده است.

قیمت DOGS چقدر است؟

وکن DOGS در بازار پیش از عرضه وجود دارد و به‌همین خاطر قیمت اولیه مشخص شده است. قیمت DOGS در بازار پیش از عرضه به ۰.۰۰۴ دلار رسیده که به پول خودمان معادل ۲۴۰ تومان است.

قیمت DOGS البته مثل بقیه رمزارز‌هایی که پا به بازار پیش از عرضه می‌گذارند، نوسان زیادی را به‌چشم دیده است. مثلا روز ۲۳ مرداد در صرافی‌های گیت شاهد رشد تقریبا ۲۰ درصدی قیمت DOGS بودیم و در ساعاتی از شبانه‌روز اخیر قیمت DOGS تا زیر ۰.۰۰۳ دلار هم پایین رفته است. تیم پشتیبانی DOGS تاکید ویژه‌ای روی روز ۱۴ آگوست یا همان ۲۴ مرداد به‌عنوان آخرین فرصت برای کسب توکن دارد.

فروش DOGS قبل از عرضه رسمی امکان‌پذیر است؟

فروش DOGS قبل عرضه رسمی در صرافی‌های معتبر می‌تواند یکجور دام و کلاهبرداری باشد. تیم پشتیبانی DOGS هشدار داده، فعلا هیچ گردش توکنی انجام نمی‌شود و کسی که ادعایی درباره فروش DOGS مطرح می‌کند، احتمالا دامی برای سودجویی پهن کرده است. به‌همین خاطر تیم پشتیبانی DOGS از گیمر‌ها خواسته، تا زمان عرضه رسمی مراقب باشند.

ارز‌های دیجیتال معمولاً قبل از لیست شدن در بازار رسمی، در بازار پیش از عرضه فهرست می‌شوند تا کشف قیمت آن‌ها راحت‌تر انجام شود و فعلا چیزی به‌اسم خریدوفروش DOGS معنا ندارد.