تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3747638
شناسه : 3747638
تاریخ :
روز ۳۱۳ طوفان‌الاقصی|بدن‌های تکه تکه شده کودکان در النصیرات اقتصاد ایران: جنگ در غزه همچنان از کودکان بی گناه قربانی می‌گیرد تا جایی که کودکان به اصلی‌ترین بانک اهداف ارتش اشغالگر در غزه تبدیل شده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، 313 روز از جنگ در غزه می‌گذرد، جنگی که هیچ عایدی و دستاوردی برای ارتش اشغالگر نداشته و تنها کارنامه جنایات اشغالگران را سنگین‌تر کرده است؛ در این میان زنان و کودکان قربانیان اصلی به شمار می‌روند، به طوریکه بامداد امروز نیز بدن‌های مطهر تکه تکه شده سه کودک خردسال از زیر آوار یک خانه در اردوگاه النصیرات بیرون کشیده شد. دو کودک نیز در اردوگاه المغازی در مرکز غزه به همراه والدین خود به شهادت رسیدند.

در بخش تحولات سیاسی نیز احمد عبدالهادی، نماینده جنبش حماس در لبنان به خبرگزاری ریانووستی گفت که حماس به هیچ وجه در مذاکرات آتش‌بس در غزه که قرار است پنج‌شنبه برگزار شود، مشارکت نخواهد کرد.

جنبش حماس پیش از این گفته بود که آغاز دورهای جدید مذاکرات یا طرح پیشنهادهای تازه، فقط پوششی برای تجاوزگری‌های اسرائیل است.

مهمترین تحولات روز 313 طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

*************************************************

4 شهید از جمله 2 کودک در بمباران خانه‌ای در غزه

در پی بمباران یک خانه مسکونی در اردوگاه «المغازی» در مرکز غزه، تاکنون شهادت چهار نفر از ساکنان از جمله دو کودک گزارش شده است.

نماینده حماس در لبنان: به هیچ وجه در مذاکرات روز پنج‌شنبه شرکت نمی‌کنیم

احمد عبدالهادی، نماینده جنبش حماس در لبنان به خبرگزاری ریانووستی گفت: «به هیچ وجه در مذاکرات آتش‌بس در غزه که قرار است پنج‌شنبه برگزار شود، مشارکت نخواهیم کرد».

جنبش حماس پیش از این گفته بود که آغاز دورهای جدید مذاکرات یا طرح پیشنهادهای تازه، فقط پوششی برای تجاوزگری‌های اسرائیل است.

حزب‌الله: مقر تیپ گولانی را هدف قرار دادیم

حزب الله لبنان اعلام کرد که پایگاه «جبل نیریا»، مقر فرماندهی نیروهای تیپ «گولانی» را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار داده است.

در این راستا رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که حدود 50 موشک از جانب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی از جمله منطقه «مرون» و اطراف آن شلیک شده است.

8 شهید از جمله 3 کودک در بمباران خانه‌ای در غزه

رسانه‌های فلسطینی از شهادت  8 غیرنظامی از جمله 3 کودک خردسال در بمباران خانه‌ای در اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز غزه خبر دادند. این رسانه‌ها همچنین تصاویری از پیکر مطهر کودکانی که تکه تکه شده یا سر در بدن ندارند را منتشر کرده‌اند که خبرگزاری تسنیم از انتشار این تصاویر معذور است.