تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3747570
شناسه : 3747570
تاریخ :
گوگل با شخصیت‌های کارتونی، کودکان را ترغیب می‌کند تا رو به دوربین پیکسل ۹ پرو فولد لبخند بزنند اقتصاد ایران: گوگل با پیکسل ۹ پرو فولد و با استفاده از شخصیت‌های کارتونی، کودکان را به لبخندزدن ترغیب می‌کند تا بتوانید از آن‌ها عکس‌های زیباتری بگیرید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اکثر ویژگی‌های جدیدی که گوگل در سال‌های اخیر به دوربین گوشی‌های پیکسل اضافه کرده است، از پردازش‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی بهره می‌برند. این شرکت در رویداد Made by Google 2024 قابلیت متفاوتی به Made You Look معرفی کرد که هدف آن ترغیب کودکان به خنده است تا بتوان از آن‌ها عکس‌های بهتری گرفت.

درحالی‌که پدر و مادرها معمولاً برای خنداندن کودکان و سپس عکس‌گرفتن از آن‌ها، از روش‌هایی مثل تکان‌دادن عروسک و خنده‌دار کردن چهره‌های خود استفاده می‌کنند، ویزگی Made You Look با نمایش انیمیشن شخصیت‌های کارتونی، به کمک والدین می‌آید تا کودک آن‌ها راحت‌تر بخندد.

قابلیت Made You Look از ماه آینده با آغاز عرضه‌ی پیکسل ۹ پرو فولد دردسترس قرار خواهد گرفت. ازآنجاکه برای عکس‌گرفتن به نمایشگر جلویی نیاز دارید، این ویژگی برای گوشی‌های تاشدنی طراحی شده است و درواقع روشی هوشمندانه برای استفاده از نمایشگر بیرونی محسوب می‌‌شود.

مقالات مرتبط:
  • پیکسل ۹ پرو فولد از راه رسید؛ تاشدنی قدرتمند گوگل و رقیب جدی گلکسی زد فولد ۶
  • پیکسل ۹ معرفی شد؛ پرچم‌دار کامپکت گوگل، مدرن‌تر و هوشمندتر از همیشه!

گوگل می‌گوید: «قابلیت Made You Look را روشن و دوربین را باز کنید و تصویر جذابی مثل شخصیت‌های کارتونی روی صفحه‌نمایش بیرونی نمایش داده می‌شود. این تصاویر متحرک، توجه کودک را جلب می‌کند تا بتوانید بهترین عکس را از او بگیرید.»

گوگل در آینده شخصیت‌های بیشتری را به ویژگی Made You Look اضافه خواهد کرد که با کاراکتر جوی (Joy) از فیلم بسیار محبوب Inside Out پیکسار آغاز می‌شود.