تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747530
شناسه : 3747530
تاریخ :
ایران اسلامی دارای بالاترین امنیت پروازی است اقتصاد ایران: بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: بر اساس گزارش هواپیمایی جهانی ایکائو ایران برترین کشور از نظر امنیت پرواز هوایی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده عصر سه شنبه در نشست با فرمانده حفاظت هواپیمایی جزیره خارگ اظهار داشت: فرودگاه جزیره خارگ یکی از مهمترین و جز پرترددترین فرودگاه‌های کشور به شمار می‌رود، که الحمدالله با هم افزایی و هم گرایی میان بخشی صورت گرفته شاهد رضایت مندی بالای اهالی شریف جزیره خارگ از این خدمات هستیم.

وی افزود: در زمان جنگ و پس از آن دشمنان با همکاری منافقین سعی در اخلال و تهدید در پروازهای هواپیماهاداشتند که با دستور امام خمینی (ره) یگان حفاظت هوایی سپاه پاسداران تشکیل و در فرودگاه‌ها مستقر شد، بر اساس گزارش هواپیمایی جهانی ایکائو ایران برترین کشور از نظر امنیت پرواز هوایی است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: جا دارد از زحمات سرهنگ غریبی فرمانده اسبق سپاه حفاظت هواپیمایی خارگ که به افتخار بازنشستگی با سرافرازی نائل شد تقدیر و تشکر کنیم و همچنین برای سرهنگ مرادیان در امر این مأموریت خطیر آرزوی موفقیت و توفیق داریم.