تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3747524
شناسه : 3747524
تاریخ :
کنعانی تعدی صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را محکوم کرد اقتصاد ایران: ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه تعدی وزرای کابینه رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و مقدسات اسلامی را محکوم کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کنعانی امروز سه‌شنبه در حساب خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‏تعدی برخی وزرای کابینه رژیم جعلی اسرائیل و شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی، تجاوزی آشکار به مقدسات اسلامی و حقوق مسلمانان جهان و اقدامی تحریک آمیز در جهت تشدید تنش و بی ثباتی در منطقه است.

وی در این پیام تاکید کرد: این اقدام غیرقانونی و تحریک‌آمیز، محکوم است و شایسته واکنش جهانی بویژه از سوی دولت‌های اسلامی و ملتهای مسلمان است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی خاطر نشان کرد: جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی برای توقف اقدام‌های وحشیانه و ناقض قوانین و مقررات بین‌المللی توسط رژیم صهیونیستی، مسئولیتی عینی و فوری دارند.

ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل که امروز همزمان با سایر شهرک‌نشینان صهیونیست برای ادای برخی اعمال تلمودی به مسجد الاقصی یورش برده، در داخل این مکان مقدس از این اقدام صهیونیست‌ها دفاع کرد و آن را دستاورد دانست.

این وزیر افراطی نتانیاهو گفت: باید ما در این جنگ (اشاره به جنگ غزه) پیروز شویم، باید پیروزی را محقق کنیم و نباید به نشست‌های دوحه و قاهره بریم. بهتر است ما بر آن‌ها (فلسطینیان) پیروز شویم و آن‌ها را به زانو درآوریم.»

این اظهارات بن گویر بعد از تنش دیروز بین وزیر جنگ و نخست وزیر رژیم اسرائیل مؤید این است که تل‌آویو به دنبال کشتار در غزه است و توافق نمی‌خواهد. یوآو گالانت دیروز گفت که شخص نتانیاهو مذاکرات توافق بر سر آتش بس و تبادل اسرا را به تعطیلی و بن‌بست کشانده است.

انتهای پیام/