تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747479
شناسه : 3747479
تاریخ :
دشمن دنبال کوچک سازی حرکت بزرگ اربعین است اقتصاد ایران: رشت _مسوول بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه در جنگ جهانی روایت‌ها به سر می بریم، گفت: دشمن با تمام ابزارهای رسانه‌ای دنبال کوچک سازی حرکت بزرگ اربعین است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پارسا عصر سه شنبه در نشست توجیهی کاروان راویان اربعین به کربلا اظهار کرد: خبرنگاران گیلانی روایتگر کنگره بزرگ اربعین در نجف و کربلا هستند.

مسؤول بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه خبرنگاران گیلانی عازم اربعین سفیر رسانه‌ای نظام اسلامی هستند، افزود: خبرنگاران گیلانی در سفر به اربعین حسینی به کربلا تلاش کنند و نماینده خوبی برای ایران اسلامی باشند.

پارسا با بیان اینکه در جنگ جهانی روایت‌ها به سر می بریم، گفت: دشمن با تمام ابزارهای رسانه‌ای دنبال کوچک سازی حرکت بزرگ اربعین است.

وی با تاکید بر لزوم واکاوی و پردازش بخش‌های مختلف کنگره بزرگ اربعین افزود: خبرنگاران نقش افسر جنگ نرم را در روایت گری اربعین ایفا کنند.

مسؤول بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری سوگواره رسانه‌ای اربعین در گیلان بیان کرد: سوژه محوری و تولید آثار فاخر از اتفاقات و روادید کنگره بزرگ اربعین مورد تاکید است.

پارسا با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت ویژه بانوان اضافه کرد: جبهه مقاومت محور ویژه حریم رسالت است و بانوان گیلانی در این بخش تولید محتوا کنند.

گفتنی است، در این همایش موضوعات مختلف پیرامون سفر خبرنگاران و اصحاب رسانه اعزامی به پیاده روی اربعین در نجف و کربلا مورد بررسی قرار گرفت.