تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3747347
شناسه : 3747347
تاریخ :
شب‌های عاشقی با «تکیه»؛ از کربلا و هدیه سفر به مشهد اقتصاد ایران: ویژه‌برنامه «تکیه» از کربلا، هر شب با مداحی و شعرخوانی زنده پخش می‌شود. مخاطبان می‌توانند پیام‌های خود را برای اباعبدالله (ع) ارسال کنند و در قرعه‌کشی سفر به مشهد مقدس شرکت کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویژه‌برنامه «تکیه»، کاری مشترک از مرکز هنری رسانه‌ای نهضت و شبکه افق سیما، برنامه‌ای گفتگو محور است که با هدف تداعی‌گری روضه خانگی تهیه و تولید شده است. این برنامه زنده، هر شب تا اربعین از کربلا و در کنار گنبد و بارگاه حرم سیدالشهدا (ع) پخش می‌شود و میزبان مداحان و کارشناسان مذهبی خواهد بود.

مخاطبان برنامه «تکیه» می‌توانند با مشارکت در پویش «نائب الزیارة»، پیام‌های صوتی و متنی خود را به شماره 30001155 ارسال کنند و از این طریق با اباعبدالله (ع) حرف دل خود را بزنند. همچنین، 14 نفر از شرکت‌کنندگان در این پویش، شانس برنده شدن کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را خواهند داشت.

ویژه‌برنامه «تکیه» به تهیه‌کنندگی علی‌اصغر اصغرزاده و با میزبانی سیدعلیرضا قوامی، هر شب حوالی ساعت 24 به وقت ایران به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود و بازپخش آن هر روز از ساعت 13:30 خواهد بود.

انتهای پیام/