تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3747330
شناسه : 3747330
تاریخ :
استفاده از ظرفیت ایثارگران باید جزو اولویت‌های دولت چهاردهم باشد اقتصاد ایران: رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تاکید بر ارائه خدمات بهتر به جامعه ایثارگری، گفت: استفاده از ظرفیت ایثارگران باید جزو اولویت‌های دولت چهاردهم باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید اوحدی، با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت ایثارگران باید جزو اولویت‌های ما باشد، افزود: از شبکه ملی ایثارگران کشور که به نمایندگی از این مجموعه عظیم در سراسر کشور در این نشست حضور دارند، انتظار می‌رود که با ما همکاری کنند، چرا که نگاه ما باید وحدت گرا و همگرا و همچنین در امتداد آرمان‌ها و اهداف مشترک باشد و در بین خودمان انسجام را بالا ببریم.

وی تاکید کرد: این جلسات باید به صورت مستمر باشد و حداقل ماهی یک بار با شما جلسه داشته و اقداماتی را تعریف کنیم تا شما به ما در مسائلی مانند مسکن، بودجه، اشتغال و دیگر کمک کنید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: یکی از نکاتی که در مراسم معارفه توسط دکتر عارف مطرح شد، این بود که دولت پشتیبان بنیاد شهید و امور ایثارگران است و در ساختار فعلی باید بازنگری شود و ما هم در این مسیر تمهیداتی را اندیشیده‌ایم.

وی اضافه کرد: در خصوص تغییر ساختاری که در مدیریت قبلی بنیاد شهید و امور ایثارگران رخ داده، مواردی که خوب است باید نگاه داشته و برای آن با سازمان امور اداری استخدامی تفاهم کنیم و سپس مصوبه دولت شود. در حوزه اموال و املاک، اشتغال و مهمترین مسائل بنیاد باید رویکرد این باشد که با ظرفیت فکری و اجرایی شما بتوانیم این تحول را به وجود آوریم.

اوحدی خاطرنشان کرد: در بحث خودرو وعده‌هایی داده شده، لذا با کمک شما باید کار دقیقی را انجام داد، در حوزه مسکن نیز باید به مردم اطلاع رسانی شود و دلایل مسائل عنوان شود.

وی خاطرنشان کرد: خداوند با قطع یک عضو ارزش وجودی شما را بالا برد و به حدی به شما ارج نهاده که مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور با نگاه متواضعانه با شما برخورد می‌کنند.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما می‌توانیم به نمایندگی از جامعه‌ای که به شما چشم امید بسته‌اند همت کرده و اقدامات خوبی برای جامعه ایثارگری انجام دهیم، تاکید کرد: نگاه دولت و رئیس‌جمهور بسیار جدی است و با همت شما باید یک راهبرد را تعریف و اولویت بندی کرد تا کار را به جلو ببریم. در سفرهای استانی نیز باید نمایندگانی از شما در استان حضور داشته باشند و به بیان دغدغه‌های این قشر بپردازند.