تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3747329
شناسه : 3747329
تاریخ :
پیگیری لایحه توسعه همکاری اسلامی و جنبش جهانی تعهد به خانواده اقتصاد ایران: معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: لایحه الحاق توسعه همکاری اسلامی و جنبش جهانی تعهد به خانواده مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا بهروز آذر معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، طی نشستی با انسیه خزعلی و همکاران امور بین‌الملل به بررسی اقدامات این حوزه پرداخت.

در این نشست ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده به دستاوردها و مهمترین برنامه‌های پیش رو اشاره شد که از آن جمله لایحه الحاق به سازمان توسعه زنان سازمان همکاری اسلامی، جنبش جهانی تعهد خانواده، دور دوم مدیریت آیورا، کمیته زنان و حقوق بشر، همایش بین‌المللی زنان و مبارزه با فساد، نمایشگاه آفریقای جنوبی آیورا، همکاری با اتحادیه تجاری زنان بریکس، مجمع زنان سازمان همکاری‌های شانگهای و برگزاری دوره توانمندسازی سمن‌ها مطرح گردید.

در ادامه بهروز آذر به بررسی جزئیات برخی از اقدامات پرداخت و دستور پیگیری برخی از اقدامات همچون تصویب لایحه الحاق به سازمان توسعه زنان سازمان همکاری اسلامی در مجلس، و جنبش جهانی تعهد خانواده در کمیسیون‌های دولت و ایجاد کارگروه زنان و حقوق بشر را داد.