تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747327
شناسه : 3747327
تاریخ :
دمای اصفهان تغییر محسوسی ندارد/ افزایشی شدن وزش باد اقتصاد ایران: اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ماندگاری توده هوای گرم تا پایان هفته، گفت: دما طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پایان هفته روند افزایش نسبی دما و ماندگاری توده هوای گرم پیش بینی می‌شود، اظهار داشت: افزایش دما طی ۷۲ ساعت آینده به ویژه در آران و بیدگل، اردستان، بادرود، چوپانان، خور و بیابانک، کاشان، کبوتر آباد، مهاباد، نجف آباد و شهر اصفهان محسوس‌تر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت پیش رو تغییر محسوسی ندارد، گفت: امروز خور و بیابانک با دمای ۴۸ درجه سلسیوس گرم‌ترین نقطه استان است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بیشینه دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۴۳ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۲۶ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته معتمدی، از امروز تا پایان هفته جوی به نسبت پایدار بر فراز استان حاکم است و برای بیشتر مناطق، آسمانی صاف و در ساعات عصر افزایش ابر، گاهی وزش باد، احتمال گردوخاک در برخی از مناطق شمالی و شرقی و در بعضی ساعات مرکزی استان و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

وی اضافه کرد: از روز پنجشنبه شدت وزش باد در نواحی شرقی و شمال شرقی استان افزایش خواهد یافت و سبب خیزش گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در این نواحی و نواحی مرکزی استان خواهد شد.