تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3747325
شناسه : 3747325
تاریخ :
رضایت نسبی کمیسیون شوراها از توضیحات همتی برای وزارت اقتصاد اقتصاد ایران: سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس جزئیاتی از نشست صبح امروز کمیسیون متبوعش که با حضور وزرای پیشنهادی اقتصاد، آموزش و پرورش و دفاع برگزار شد، بیان کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ولی الله بیاتی سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست‌‌های امروز این کمیسیون با وزرای پیشنهادی گفت: صبح امروز (سه شنبه، 23 مرداد ماه) میزبان عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی بودیم که برنامه‌های وی با توجه به عریض و طویل بودن وزارت اقتصاد، مثبت ارزیابی شد.

وی با اشاره به اهم موضوعاتی که در برنامه‌های همتی ارائه شد، خاطرنشان کرد: تحت کنترل درآوردن نرخ ارز، کنترل نقدینگی، ساماندهی وضعیت بانک‌ها و جلوگیری از خلق پول از مواردی بود که وزیر پیشنهادی اقتصاد در خصوص آن برنامه‌های خود را ارائه کرد.

بیاتی گفت: در این بین برخی اعضای کمیسیون به سوابق کاری و عملکرد وی در دوران ریاست بانک مرکزی دولت روحانی انتقاد داشتند که همتی از خود دفاع کرد و تقریباً مورد پذیرش نمایندگان واقع شد و در نهایت نیز توانست نظر نسبی کمیسیون را جلب کند.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس در ادامه به حضور امیر نصیرزاده وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اشاره و تصریح کرد: برنامه‌های عملیاتی مفصل و بسیار خوبی از سوی آقای نصیرزاده در نشست امروز ارائه شد که به نظر می‌رسد توانسته است رأی صد در صد اعضای کمیسیون را جلب کند.

وی با اشاره به حضور علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در کمیسیون شوراها خاطرنشان کرد: از آنجایی که کاظمی کار خود را با شغل معلمی آغاز و به صورت پلکانی در وزارتخانه رشد کرد تا به این مرحله رسید، با تمامی زوایا و ابعاد کار آشنایی دارد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: رسیدگی به معیشت فرهنگیان، افزایش کیفیت تحصیلی و ساماندهی رتبه بندی فرهنگیان از جمله مواردی بود که وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برای آن برنامه داشت و توانست رضایتمندی اعضای کمیسیون را جلب کند.

انتهای پیام/