تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747286
شناسه : 3747286
تاریخ :
متهم تغییر کاربری اراضی با اوراق جعلی در گیلان دستگیر شد اقتصاد ایران: رشت- فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری متهمی که با استفاده از اوراق جعلی اقدام به تغییر کاربری زمین زراعی به مسکونی به ارزش ۳۶ میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: فردی با استفاده از اوراق جعلی ۱۸ هزار متر مربع زمین زراعی در یکی از روستاهای شهرستان سیاهکل را به مسکونی تغییر کاربری داده و قصد داشت این اراضی را از طریق فضای مجازی در قالب زمین مسکونی به خریداران بفروشد.

وی در ادامه گفت: تیمی از کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان به همراه نمایندگان جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به آدرس اعلامی اعزام و پس از جمع آوری دلایل و مستندات، برای متهم ۵۸ ساله پرونده تشکیل دادند و او را جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سند مالکیت اخذ شده توسط این متهم نیز ابطال و زمین مذکور طبق نظر کارشناسان ۳۶ میلیارد ریال ارزش گذاری و به وضعیت اولیه تغییر کاربری داده شد.

فرمانده انتظامی گیلان در پایان از شهروندان عزیز درخواست کرد هرگونه اخبار و اطلاعات با موضوع زمین خواری و دست درازی به اراضی ملی را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.