تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747262
شناسه : 3747262
تاریخ :
افتخارآفرینان قزوینی المپیک مورد تقدیر ویژه قرار بگیرند اقتصاد ایران: قزوین- عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه افتخارآفرینان قزوینی المپیک مورد تقدیر ویژه قرار بگیرند، گفت: نبوغ ورزشی علیپور قهرمان چهارم المپیک در خور تقدیر معادل مدال‌آوران المپیک است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن حق‌شناس در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تبریک به مناسبت افتخارآفرینان قزوینی المپیک ۲۰۲۴ فرانسه گفت: در ادوار گذشته شهر قزوین صاحب یک مدال نقره المپیک توسط مرحوم یعقوبی در کشتی و پس از انقلاب نیز توسط احسان لشگری صاحب مدال برنز المپیک بودیم و حالا پس از سال‌ها مهران برخورداری صاحب مدال نقره المپیک بسیار ارزشمند برای شهر قزوین شد که به ایشان، خانواده وی و شهروندان قزوین تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: همه می‌دانیم که مدال المپیک ارزش بسیار بالایی دارد و کسب مدال در عرصه المپیک بسیار شایسته است و باید تقدیر ویژه‌ای از این ورزشکاران صورت گیرد.

حق‌شناس با اشاره به زحمات و تلاش‌های قهرمان سنگ‌نوردی و سریع‌ترین مرد عمودی جهان علی پور گفت: کاری که ایشان در رکورد زنی و کسب مقام چهارم المپیک داشت ستودنی بود لذا پیشنهاد می‌کنم تا از ایشان نیز در حد مدال‌آوران المپیک تقدیر شود که صد البته کمتر از آن‌ها هم نیست.

وی ادامه داد: همچنین شایسته است از ورزشکار توانمند استان میرمصطفی جوادی و مربی ارزنده ژیمناستیک اعزامی به المپیک آقای خیرخواه و مربی ارزشمند وزنه‌برداری آقای ملاحسینی در رشته وزنه‌برداری نیز به نحو شایسته قدردانی شود.