تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747261
شناسه : 3747261
تاریخ :
ملت ایران بر اثر جانفشانی ها و ایثار در اوج عزت و اقتدار است اقتصاد ایران: زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروزه مردم، نظام و کشورمان بر اثر جانفشانی ها و ایثار در اوج عزت و اقتدار است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی بعد از ظهر سه شنبه در سومین یادواره شهدای خدمت و جهادگران آسمانی در سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: امروزه مردم، نظام و کشورمان بر اثر همین جانفشانی ها در اوج عزت و اقتدار هستند.

وی با بیان اینکه افتخار امروز کشور ناشی از تدابیر درست مقام معظم رهبری است و باید قدر این نعمت را بدانیم، افزود: اربعین حسینی به عنوان یک رزمایش عظیم دینی، مذهبی و فرهنگی، اقتدار و وحدت جهان اسلام را به نمایش می‌گذارد و امروزه مردم در پیاده‌روی اربعین حسینی به زیارت اباعبدالله الحسین (ع) می‌روند و این حرکت جهانی به برکت خون شهدا به دست آمده است.

کرمی ادامه داد: اقتدار، عزت و استقلال کشور مرهون خون هزاران شهید است و ما باید برای صیانت و پاسداشت آن تمام توان و تلاش خود را به کار بگیریم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ۲۲۰ هزار شهید، ۵۰۰ هزار جانباز و ۴۰ هزار آزاده برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران جان خود را از دست داده‌اند که در این میان استان زنجان دارای بیش از سه هزار شهید، پنج هزار جانباز و ۶۰۰ آزاده است.

کرمی افزود: شهدا در جنگ هشت سال دفاع مقدس اقدامات مهمی برای تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی انجام دادند و جان خود را فدای اسلام و ارزش‌های انقلاب کردند تا انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها پیروز باشد.

وی با بیان اینکه قهرمان واقعی تاریخ کربلا امام حسین (ع) است، افزود: امام حسین (ع) کشتی نجات است و هر کس به ایشان و ائمه اطهار (ع) متوسل شود سربلند خواهد شد.

کرمی با بیان اینکه امروز همه مردم جهان می‌دانند که ایشان در آن جنگ نابرابر پیروز شد، افزود: هر ساله افراد زیادی از سراسر جهان در برنامه پیاده‌روی اربعین حضور می‌یابند که همه اینها به برکت خون شهدا میسر شده است.