تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3747260
شناسه : 3747260
تاریخ :
ابرخودرو جدید رایمک با طراحی کاملاً متفاوت به‌زودی از راه می‌رسد اقتصاد ایران: رایمک چند تیزر از ابرخودرو جدیدش با طراحی کاملاً متفاوت به‌ نمایش گذاشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ابرخودرو جدید رایمک در هفته‌ی خودرو مونتری رونمایی خواهد شد؛ خودرویی که رایمک آن را «رادیکال» خطاب می‌کند و مشخص نیست که آیا نسخه‌ای قدرتمندتر از Nevera محسوب می‌شود یا ابرخودرویی کاملاً جدید خواهد بود.

رایمک تمام پست‌های قبلی خود در اینستاگرام را حذف کرده است تا صفحه‌ی خود را تماماً به تیزرهای ابرخودرو جدیدش اختصاص دهد. در تیزرهای رایمک جزئیات خاصی مشخص نیست؛ تنها می‌توانیم در یکی از آن‌ها دماغه‌ی خودرو را ببینیم که با فاکتورگرفتن عناصری مانند اسپلیتر فیبرکربنی، شباهت‌هایی به خودرو Nevera دارد.

در کپشن پست رایمک، روی عبارت «رادیکال» تأکید شده است و شاید نام خودرو همین باشد. مشخصات فنی ابرخودرو جدید رایمک هنوز مشخص نیست. این خودروساز پیش‌تر با Nevera رکوردهای زیادی را جابه‌جا کرد؛ از جمله رکورد نوربرگ‌رینگ که توانست در حدود کمتر از هفت دقیقه یک دور پیست را کامل طی کند.

در تیزر دیگری که رایمک به‌اشتراک گذاشته است می‌توانیم اسپویلر ثابت فیبرکربنی بزرگی را ببینیم. این احتمال وجود دارد که با خودرویی مجهز به موتور احتراقی طرف باشیم.

شمارش‌گر پیکسلی ابرخودرو جدید رایمک
Rimac

در وب‌سایت رایمک نمایی پیکسلی از ابرخودرو جدید این شرکت وجود دارد که با گذشت زمان و نزدیک‌شدن به زمان رونمایی تکمیل‌تر می‌شود.

برای رایمک معرفی خودرویی سریع‌تر و قوی‌تر از Nevera کار ساده‌ای نیست؛ خودرویی که از چهار موتور برقی با قدرت خیره‌کننده‌ی ۱۹۱۴ اسب بخار بهره می‌برد. باید دید در نهایت ابرخودرو جدید رایمک با چه مشخصاتی معرفی خواهد شد.