تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3747253
شناسه : 3747253
تاریخ :
واکنش فدراسیون کشتی به استعفای حسن رنگرز اقتصاد ایران: در حالی که از صبح امروز خبر استعفای حسن رنگرز از هدایت تیم ملی کشتی فرنگی مطرح شده اما فدراسیون کشتی از این موضوع اطلاعی ندارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کشتی فرنگی با هدایت حسن رنگرز در المپیک پاریس تاریخ سازی کرد و از ۶ ملی‌پوش اعزامی به این مسابقات چهار کشتی‌گیر به مدال رسیدند. محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم، سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم به مدال طلا رسیدند، علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم و امین میرزازاده هم به مدال نقره و برنز رسیدند.

مهدی محسن نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم و امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم دو کشتی‌گیری بودند که از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

با وجود موفقیت تیم کشتی فرنگی ایران در المپیک، بعد از بازگشت از پاریس صحبت هایی مبنی بر استعفای رنگرز مطرح شده است. مربی که ۲۲ ماه پیش هدایت این تیم را برعهده گرفت و طی این مدت موفق شد زمینه های موفقیت شاگردانش را در المپیک به خوبی فراهم کند.

خبرنگار مهر برای پیگیری این موضوع و صحت و سقم استعفای رنگرز با او تماس گرفت اما این تماس به دلیل خاموش بودن تلفن همراه او بی نتیجه ماند.

روابط عمومی فدراسیون کشتی نیز در واکنش به پیگیری خبرنگار مهر در این زمینه اظهار بی اطلاعی کرد. موضوعی که ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون هم به آن تاکید داشت و گفت: واقعا در جریان این موضوع نیستم.