تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3747232
شناسه : 3747232
تاریخ :
انتقاد اردن از تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی اقتصاد ایران: وزارت خارجه اردن از تعرض وزیر افراطی رژیم صهیونیستی به همراه برخی اعضای کنست و شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی انتقاد کرد و آن را نقض آشکار قوانین بین المللی عنوان کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه اردن امروز سه‌شنبه از تعرض وزیر افراطی رژیم صهیونیستی به همراه برخی اعضای کنست و شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی انتقاد کرد و آن را نقض آشکار قوانین بین‌المللی و وضعیت تاریخی موجود در قدس و اماکن مقدس عنوان کرد.

در بیانیه وزارت خارجه اردن آمده است که اصرار حکومت رژیم صهیونیستی و اعضای افراطی آن به این تعرض‌ها بی‌توجهی به قوانین بین‌المللی است.

اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام که بیش از 2250 نفر از شهرک‌‌نشینان صهیونیست امروز سه‌شنبه به مناسبت به اصطلاح سالروز تخریب معبد کذایی به مسجد الاقصی یورش برده و به این مکان مقدس تعرض کردند.

شهرک نشینان صهیونیست در محوطه این مسجد مقدس به رقص و پایکوبی پرداخته و مناسک تلمودی را برگزار کرده و به این مکان مقدس هتک حرمت کردند.

منابع خبری گزارش دادند که ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، امروز به مناسبت به اصطلاح سالروز تخریب معبد کذایی با تدابیر شدید امنیتی به مسجدالاقصی یورش برده و به این مکان مقدس تعرض کرد.

بن گویر گفت: ما در زمینه حکومت‌داری و حاکمیت پیشرفت مهمی به دست آوردیم؛ همه ما شاهدیم که یهود امروز با آزادی در اینجا نماز می‌خواند و همان طور که پیشتر گفتم: سیاست ما اجازه دادن به برگزاری مراسم تلمودی در اینجاست».

انتهای پیام/