تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3747224
شناسه : 3747224
تاریخ :
حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی برای غرب یک اصل اساسی است اقتصاد ایران: سرپرست وزارت امور خارجه گفت: غربی‌ها با تمام توان و موجودیت خود برای حمایت از رژیم صهیونیستی به میدان آمده‌اند و حفظ موجودیت این رژیم برای آنها یک اصل اساسی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در آئین بزرگداشت شهید هنیه، گفت: امروز در تقویم جمهوری اسلامی ایران به مناسبت پایان جنگ ۳۳، روز مقاومت است که این تقارن حاوی پیام است و پیام آن این است که مقاومت اسلامی هنوز زنده است.

وی ادامه داد: مقاومت با خون‌ها قدرت مند تر و مستحکم‌تر می‌شود و از دست دادن شخصیت‌های بزرگی همچون شهید هنیه اگر چه خسران بزرگی است اما با این خون پاک آرمان فلسطین در منطقه و جهان بالنده‌تر می‌شود.

سرپرست وزارت امور خارجه با اشاره به تاریخ جعلی شکل‌گیری رژیم صهیونیستی گفت: این پدیده شوم در طول ۸ دهه گذشته از هیچ جنایتی کوتاهی نکرده است و شاید هیچ جنایتی نباشد که در کارنامه منحوس رژیم صهیونیستی نباشد و ملت مظلوم فلسطین در این مسیر از هیچ چیزی برای توقف آنها دریغ نکرده است. این در حالی است که جهان غرب با تمام توان به حمایت از این کودک‌کشان آمده‌اند آن‌ها به سرکردگی آمریکا در فلسطین انجام می‌دهند دشمنی با حق حیات برای مردم مظلوم غزه و فلسطین است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی در منطقه است که اهداف پلید غرب را دنبال می‌کنند و آنها از موجودیت این رژیم منحوس دفاع می‌کنند.

باقری گفت: غربی‌ها با تمام توان و موجودیت خود برای حمایت از رژیم صهیونیستی به میدان آمده‌اند و حفظ موجودیت این رژیم برای آنها یک اصل اساسی است.

آمریکایی‌ها قانونی وضع کردند که تسلیحات به منطقه غرب آسیا ندهند

باقری با اشاره به تصویب یک قانون در ایلات متحده آمریکا برای قرار ندادن تسلیحات در اختیار کشورهای منطقه غرب آسیا گفت: آنها در قوانین خود تاکید دارند که نباید تسلیحاتی در اختیار کشورهای منطقه قرار بگیرد که موجب برتری آنها بر رژیم صهیونیستی شود.

سرپرست وزارت امور خارجه با اشاره به جنایات گسترده رژیم صهیونیستی در غزه طی ۱۰ ماه گذشته گفت: آنها در این ده ماه حتی یک تسلیحات و تجهیزات نظامی فلسطین را تصاحب نکردند چون اصلاً این چنین مکان‌ها و تجهیزات نظامی در نوار غزه وحود ندارد.

وی با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر گفت: مقاومت در فلسطین یک جبهه و عرصه ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی نیست بلکه مقاومت در برابر اشغالگری جهان غرب و تجاوزگری‌هایی است که غربی‌ها با تمام توان از آن حمایت می‌کنند تا ندای حق و حقیقت را خاموش کنند.

وی تصریح کرد: امروز مقاومت در منطقه و جهان به یک باور تبدیل شده که در برابر جنایات گسترده رژیم صهیونیستی بایستد و این ایستادگی موجب شد که ما با یک جهان مقاومت روبرو شویم. عملیات طوفان الاقصی بسیاری از موازنه‌ها را دچار تحول کرد و امروز مقاومت از جبهه مقاومت به جهان مقاومت گسترش یافته است و تز مقاومت در آسیا، آفریقا و حتی غرب از مقاومت به عنوان یک راه حل برای مقابله با ظلم و ستم نام برده می‌شود.

ادامه دارد…