تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3747213
شناسه : 3747213
تاریخ :
دستگیری اعضای یک شرکت کلاهبرداری هرمی در غرب تهران اقتصاد ایران: رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۱۴ نفر از اعضای یک شرکت کلاهبرداری هرمی در شهر اندیشه شهریار خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فضل الله سواری پور، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر رفت‌وآمد مشکوک عده‌ای جوان در محله‌ای در شهر اندیشه، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: پس از تحقیقات فنی پلیسی و با هماهنگی مقام قضائی، مأموران پلیس آگاهی وارد منزل مورد نظر شده و ۱۴ نفر از اعضا یک شرکت کلاهبرداری هرمی را دستگیر و در بازرسی از محل مدارکی از قبیل کیس رایانه، لب تاب، جزوات و کتابچه‌های آموزشی کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اغلب افراد دستگیر شده از جوانان بیکار در استان‌های مختلف بودند که از طریق آگهی کاریابی و مشاغل در دام کلاهبرداران گرفتار شده و از هر نفر به طور میانگین ۲۵۰ میلیون ریال اخذ شده بود و ۴ نفر به عنوان اعضای اصلی این باند دستگیر و پس از تحقیقات و جمع‌آوری مستندات، متهمان به همراه پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهریار معرفی شدند.