تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3747206
شناسه : 3747206
تاریخ :
فروش فلش‌درایوهای ۵۱۲ گیگابایتی سامسونگ با طراحی مدرن و ظریف آغاز شد اقتصاد ایران: فلش مموری‌های جدید سامسونگ در سه مدل با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت و سرعت انتقال بسیار بالا عرضه شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سامسونگ، بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی تراشه‌های حافظه در جهان، عرضه‌ی فلش‌درایوهای ۵۱۲ گیگابایتی با طراحی مدرن و کوچک خود را در ایالات متحده آغاز کرده است.

فلش‌ مموری‌های جدید کره‌ای‌ها در دو مدل BAR Plus و FIT Plus با اتصال USB 3.2 نسل ۱ و مدل سومی با اتصال USB تایپ C به فروش می‌رسند. BAR Plus و FIT Plus دارای سرعت خواندن تا ۴۰۰ مگابایت‌برثانیه و سرعت نوشتن تا ۱۱۰ مگابایت‌برثانیه هستند؛ به این معنا که می‌توانید یک فیلم سه گیگابایتی 4K UHD را در ۱۰ ثانیه منتقل کنید. این فلش‌درایوها با درگاه USB 3.1 و نسل‌های قبل خود سازگاری دارند.

فلش درایو سامسونگ مدل bar plus نقره ای
فلش درایو سامسونگ مدل bar plus ۵۱۲ گیگابایتی

مدل BAR Plus دارای بدنه‌ی فلزی با طراحی شیک و ظریف و حلقه‌ی کلید یکپارچه است. این مدل در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری تیتانیومی عرضه می‌شود.

فلش درایو سامسونگ مدل bar plus ۵۱۲ گیگابایتی خاکستری تیتانیومی
فلش درایو سامسونگ مدل bar plus ۵۱۲ گیگابایتی

فلش درایو FIT Plus بسیار کوچک بوده و به‌گونه‌ای طراحی شده است که همیشه به درگاه USB متصل باشد. این مدل فقط با رنگ مشکی عرضه می‌شود و برای اتصال طولانی‌مدت به تلویزیون، ضبط خودرو و کنسول بازی، گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود.

فلش درایو ۵۱۲ گیگابایتی سامسونگ مدل fit plus
فلش مموری Fit Plus

سامسونگ برای تکمیل خانواده‌ی فلش‌درایوهای جدید خود، مدل USB-C را با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت در رنگ‌های آبی و خاکستری عرضه کرده است. این محصول از نوع حافظه‌ی NAND به‌شمار می‌رود و با ابعاد ظریفی که دارد، به‌راحتی در کف دست جا می‌شود و عملکردی قابل اعتماد با انتقال سریع اطلاعات را ارائه می‌دهد.

فلش درایو ۵۱۲ گیگابایتی سامسونگ usb-c آبی
فلش درایو ۵۱۲ گیگابایتی سامسونگ usb-c خاکستری

سرعت‌ خواندن و نوشتن فلش مموری USB-C سامسونگ به ۴۰۰ مگابایت‌برثانیه می‌رسد، بنابراین می‌توانید فایل‌ چهار گیگابایتی را تنها در ۱۱ ثانیه منتقل کنید.

فلش درایو ۵۱۲ گیگابایتی سامسونگ usb-c

خوزه هرناندز، مدیر ارشد بازاریابی محصولات حافظه‌ی سامسونگ، گفت: «ما می‌دانیم که حرفه‌ای‌ها در ایالات متحده بیش از هر زمان دیگری به فضای ذخیره‌سازی نیاز دارند. به‌همین‌دلیل، اندازه‌ی جدیدی را در خط تولید پیشرفته‌ی فلش مموری‌های BAR Plus و FIT Plus معرفی کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که راه‌حل بهتری برای همه وجود دارد.»

مقالات مرتبط
  • بهترین فلش مموری‌های موجود در بازار [مرداد ۱۴۰۳]
  • این فلش عجیب ۲۰۰ سال اطلاعات را ذخیره می‌کند

هر سه فلش‌درایو ۵۱۲ گیگابایتی سامسونگ در برابر ضربه، حرارت، آب، امواج الکترومغناطیسی و اشعه‌ی ایکس مقاوم هستند و با گارانتی پنج‌ساله عرضه می‌شوند. قیمت فلش مموری های مورد بحث در بازار آمریکا ۸۰ دلار تعیین شده است.