تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3747178
شناسه : 3747178
تاریخ :
ماشین ظرفشویی میدیا X6 Pro معرفی شد؛ گنجایش ۱۰۲ تکه ظرف، فشار آب ۵۰ کیلوپاسکال و خشک‌کن ۱۰۵ درجه اقتصاد ایران: شرکت میدیا از ماشین ظرفشویی جدید خود با مشخصات چشمگیر، رونمایی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شرکت میدیا از ماشین ظرفشویی توکار جدید خود با نام X6 پرو رونمایی کرد. محصول جدید میدیا با قیمت ۷۶۶ دلار پیش‌فروش می‌شود. این ماشین ظرفشویی با ظرفیت ۱۵ ست کارد و چنگال و امکان جای دادن ۱۰۲ قطعه ظروف، به گونه‌ای طراحی شده است که از فضای موجود به‌طور مؤثر بهره می‌گیرد.

به‌گزارش آی‌تی هوم، ماشین ظرفشویی جدید مدیا مدل X6 پرو از فناوری اختصاصی اسپری عمودی ۷۲۰ درجه‌ی میدیا با بازوهای اسپری پهن‌تر در بالا و پایین بهره می‌برد تا به‌طور کامل محفظه را برای پاشش آب پوشش دهد. فشار آب اسپری ۵۰ کیلوپاسکال است که گفته می‌شود می‌تواند به‌راحتی ظروف با دسترسی سخت را نیز تمیز کند.

ماشین ظرفشویی میدیا مدل X6 پرو
ماشین ظرفشویی میدیا مدل X6 پرو

ماشین ظرفشویی X6 پرو برای عملکرد بهتر، از یک موتور BLDC با فرکانس متغیر و همچنین خشک‌کننده‌ی هوای گرم ۱۰۵ درجه سانتی‌گراد بهره می‌برد. به لطف عملکرد خشک‌کننده‌ی هوای گرم، این ماشین ظرفشویی می‌تواند به‌سرعت وسایل چوبی را که معمولاً خشک کردن آن‌ها دشوار است نیز خشک کند. کل فرایند شست‌وشو، خشک کردن و نگهداری نیز با استاندارد چهارستاره‌ی ضدعفونی انجام می‌شود.

ماشین ظرفشویی مدل X6 پرو از تخلیه‌ی خودکار آب پشتیبانی می‌کند و می‌تواند برای مدت طولانی محیطی خشک را در قسمت نگهداری ظروف حفظ کند. فضای داخلی از یک طراحی یکپارچه برخوردار بوده و کل ناحیه‌ی نگهداری با فولاد ضدزنگ پوشانده شده است. ابعاد این محصول به ۵۷۶ × ۵۸۹ × ۷۷۵ میلی‌متر می‌رسد.

مقالات مرتبط
  • تاریخچه اختراع ماشین ظرفشویی؛ اولین مخترع ماشین ظرفشویی کیست؟
  • بهترین ماشین‌های ظرفشویی ایرانی و خارجی [مرداد ۱۴۰۳]

ماشین ظرفشویی X6 پرو می‌تواند به‌طور خودکار میزان کثیفی ظروف را تشخیص دهد و بر اساس آن زمان شست‌وشو و حجم آب را تنظیم کند. این محصول با ۶ حالت شست‌وشوی مختلف شامل شست‌وشوی هوشمند، شست‌وشوی Super، شست‌وشو با صرفه‌جویی در انرژی، شست‌وشوی سریع، شست‌وشوی ضدعفونی‌کننده و شست‌وشوی استاندارد عرضه می‌شود.

ماشین ظرفشویی X6 پرو از شست‌وشوی میوه، شست‌وشوی غذاهای دریایی و قابلیت خودتمیزشوندگی نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول با توان ۱۸۲۸ وات و وزن ۴۵٫۲ کیلوگرم عرضه می‌شود.