تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747164
شناسه : 3747164
تاریخ :
متولیان موقوفات مهدیشهر آموزش ببینند اقتصاد ایران: مهدیشهر- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان بر ضرورت آموزش متولیان موقوفات در شهرستان مهدیشهر تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ستار علیزاده ظهر سه شنبه در مراسم معارفه مدیر جدید اوقات مهدیشهر با حضور کارکنان این اداره به میزبانی سالن جلسات اوقاف مهدیشهر خواستار توجه به آموزش شد و بیان کرد: آموزش متولیان موقوفات در شهرستان مهدیشهر مورد تاکید است.

وی افزود: تعامل با هیئات امنای بقاع متبرکه، اماکن مذهبی، موقوفات و متولیان موقوفات از دیگر اولویت‌هایی است که باید در شهرستان مهدیشهر مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل اوقاف استان سمنان بیان کرد: رمز موفقیت در ادارات، تعامل، همدلی، رفاقت و مدیریت جهادی است.

علیزاده بر رعایت قوانین و مقررات، دستورالعمل‌های ابلاغی و تعامل مدیران شهرستان با فرمانداران، مسئولان قضائی، امنیتی و انتظامی و هیئات امنای بقاع متبرکه و موقوفات تاکید کرد.

وی افزود: در مدیریت بقاع و اماکن مذهبی به تحولی عظیم نیاز داریم تا منجر به جوان گرایی و جذب جوانان در اماکن مقدسه شود زیرا اماکن مذهبی نعماتی بزرگ هستند که بایستی از این ظرفیت در تبیین معارف اسلامی، قرآنی و انقلابی استفاده کرد.

مدیرکل اوقاف استان سمنان مدیریت را میدان امتحان بزرگ عنوان کرد و اظهار داشت: دوران مدیریت، دورانی طلایی و سرشار از ظرفیت است که مسئولین اوقاف بایستی از این ظرفیت بهره کافی را ببرند و به اسلام، اهل بیت، قرآن و مردم خدمت کنند.

در این نشست بهنام مطلبی به عنوان رئیس اوقاف مهدیشهر معرفی شد.