تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3747161
شناسه : 3747161
تاریخ :
اختلافات طایفه ای به قتل ختم شد اقتصاد ایران: رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: خانواده مقتول با خانواده‌ای از طایفه‌ای دیگر اختلاف و درگیری داشتند و متهمان به‌قصد انتقام به محل حادثه رفتند و با ضربات چاقو دست به این جنایت زدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: دوشنبه شانزدهم بهمن سال ۱۴۰۲، وقوع قتل مردی تبعه کشور افغانستان از سوی مأموران کلانتری ۱۲۰ سیدخندان به بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی، گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مردی ۳۰ ساله را مشاهده کردند که بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مقتول مدتی بود که در این ساختمان مشغول به کار شده بود و کارگران دیگر ساختمان، آن شب هم با شنیدن صدای دعوا و درگیری بیدار شدند و مشاهده کردند که ۲ مرد تبعه افغانستان همکارشان را به‌شدت زخمی کردند و با تهدید بقیه فرار کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه داشت تا اینکه تیم جنایی ردی از یکی از اقوام خانواده مقتول را یافتند. او ماجرای این جنایت هولناک را این‌طور توضیح داد، خانواده مقتول با خانواده‌ای از طایفه‌ای دیگر در افغانستان اختلاف و درگیری داشتند به همین خاطر مقتول برای دوری از مشکلات و این اختلاف‌ها افغانستان را ترک کرده و برای کار به ایران آمده بود، چند هفته قبل دوباره میان پدر مقتول و خانواده دو برادر قاتل درگیری رخ داده بود که آن دو برادر به‌قصد انتقام به محل حادثه رفتند و با ضربات چاقو دست به این جنایت زدند.

وی افزود: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه یکی از متهمان را در شهریار شناسایی کردند و پس از کسب مجوز قضائی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند اما متوجه شدند که برادرش به مکانی نامعلوم فرار کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی با اظهارات ضد و نقیضی گفت، من و برادرم با مقتول و طایفه‌اش اختلاف داشتیم که قرار شد انتقام بگیریم، بدین ترتیب روز حادثه به محل جنایت رفتیم که در آنجا برادرم با ضربات چاقو مرد جوان را به قتل رساند. من در این ماجرا بی‌گناه هستم و برادرم عامل اصلی جنایت است و به مکان نامشخصی فرار کرده است.